4.6.09

μισό φεγγάρι ....σκέψεις


Διαμελίζομαι….διαμοιράζομαι "κατά τας γραφάς"
Αφήνω μόνο τις παλάμες…
καθώς απ ΄ τους καρπούς σε ικεσίας στάση ,
κρεμασμένες απ΄ ατσάλι αλυσίδα
στα δυο άκρα του ημιφέγγαρου , αιωρούνται…
διαμοιράζομαι….
Παραληρώ…πυρακτωμένος νους
με σκορπίζω σε θάλασσας κρυψώνες

και συ….εσύ που κάθε νύχτα γονατιστός νυχτέρι μαζί της κάνεις….
Εσύ ….τούτες τις νύχτες…
κάνε γούρνες τις χούφτες σου….
Στον φλοίσβο ακούμπησε τες….
Κάποια νύχτα ημισέληνο….η καρδιά θ΄ αγκυροβολήσει μέσα τους….
Θα κουρνιάσει σ΄ αυτές…
κι εσύ…εσύ
λυπημένο παραμύθι νανούρισμα πες
και σαν αποκοιμηθεί η καρδια , καρδιά μου
σκέπασε τη με βότσαλα αλμύρας…
αγκυροβόλησε τη
κρύψε τη σε στίχους τρελαμένων ποιητών ….
με ρίμες σκέπασε τη των φευγάτων διαθήκη
να ξεκουραστεί …..ν ΄ αναπαυτεί….να ξεχαστεί….
και
να ξεχάσει……
........................................................................................................................................................
foto: http://mikeysphotos.deviantart.com/art/Half-Moon-Sihloette-1-117068536
gcast: μισο φεγγαρι...Αλκίνοος Ιωανίδης

21 σχόλια:

ματθαιος είπε...

Κορίτσι?
Πάλι με το φεγγάρι μιλάς?

Μαρινα ..... είπε...

mat;;;
.......
χαχαχαχα

εσυ;;;
που ξενυχτας;;;

ματθαιος είπε...

Κάνω τις χούφτες γούρνες
και περιμένω!
Έχω έτοιμο παραμύθι...

να σου το πω?

Ελενα καπακιώτου είπε...

να ξεχασει η καρδια?

οχι καλη μου δεν ξενχαει
οσο και αν την νανουρισει
το παραμύθι...

να την παραμυθιασει
για λιγο
μπορει....

καλο βραδυυυυυυυυ

Μαρινα ..... είπε...

:))))

ο παραμυθας φιλος μου......!!!!

χαχαχαχαχαχαχαχα...

Μαρινα ..... είπε...

zinaa.... kapa...!!!!!!
.....

στην νυχτα θα τα λεμε
σου εγραψα....

κσλη μου κσλη μου...

ξεχνα η καρδια....
πιστεψε με...

να πω ...ομορφη αυγη να δεις
( εισαι στο νησι);;;

ματθαιος είπε...

Σου έγραφα άλλο σχόλιο
μα με την "παρέμβαση" της zinaa Kapa
το άλλαξα...
Συμφωνώ μαζί της
Δεν ξεχνά η καρδιά…καρδιά μου :)

Θα νευριάσεις το ξέρω
(με το "καρδιά μου")
Μα μ΄ αρέσει...:)

Μαρινα ..... είπε...

αχαχα.......

γιατι δεν πας για υπνο παιδι μου;;;;;;;;;;;;;

ματθαιος είπε...

:)

Όταν πας κι εσύ...
Ισως(?)...

Μαρινα ..... είπε...

παω...
γα υπνο(;)......

θα δειξει......


( αιντεεε....
μια φωνητικη καληΝυχτα ....
ναι;;; )

και μετα ...ο καθεις οπου η αναγκη (του) προσταζει...

ματθαιος είπε...

μια καληνύχτα κι από εδώ...

να κοιμηθείς... οκ?

iLiAs είπε...

..αυτον τον μηνα, να ειναι πιο γλυκες οι νυχτες, να διαρκει λιγοτερο το σκοταδι της ψυχης! :)

Μια καλημερα αφηνω Μαρινα και ενα χαμογελο :)

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Νιώθω
να τιτλοφορείται
ένα βιβλίο
"μισό φεγγάρι σκέψεις"
τ' άλλο μισό
θα στο γεμίσω
με την αγάπη μου
τρελαμένοι ποιητές
να σκαλίσουν
στη νύχτα
το πολύπλοκο μυαλό τους
κι ύστερα
ν' αγκυροβολήσουν
ν' αναπαυθούν
να ξεχάσουν
τη νύχτα
που τους ράγισε
το κρανίο

Φιλιά πολλά
ποιήτρια!!!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

...Και πάψε
να διαμοιράζεσαι
Αυτή η πνοή
που σου έμεινε
αξίζει
να μείνει δικιά σου...

Xνούδι είπε...

αχ μάτια μου...

koulpa είπε...

μαρίνα μου.. ήλθα να ανταποδόσω την επίσκεψη:):)
δε κοιμήθηκες ακόμα;:):)
καληνυχτούδια..:):)

Μαρινα ..... είπε...

Ηλια!!!


ΤΡΥΦΕΡΕ ΜΟΥ.....

αγκαλια!
μεγαααλη αγκαλια....
να εισαι καλα και να ΣΕ προσεχεις πολυ....
ναι;;;;

αγκαλιαααααα!!!!!!!!!!!!

Μαρινα ..... είπε...

φωτια κι αγερα μου
!!!!!!!!

χαχαχαχα...
βγαλαμε τον τιτλο του επομενου βιβλιου ΣΟΥ;;;;;;;

οκ...οκ...οκ...

χαιρομαιιιιι.....:)))))
χαχαχαχα

...................................
οι τρελαμενοι ποιητες χαραζουν της μερας πορεια....
φωτιζουν ξεστρατα μονοπατια τις νυχτες....

οι τρελαμενοι ποιητες....!!!!!

και
ποσο μα ποσο ποσο....

φωτια κι αγερα....μου

Μαρινα ..... είπε...

φωτια κι αγερα μου....

τιποτα δικο μου...

ουτε η πνοη....
δανεικη και δανεισμενη
κι αυτη....

...................................
ειιι....!!!!!!!!!!!
πολυ πολυ ....
μα παρα πολυ.....

Μαρινα ..... είπε...

χνου;;;;;;;;;;;;;

χνου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ.....

μπορω πια ...
δυναμαι το "σιγμα"

ενα βημα...
ενα βημα χνου....
ενα καθε φορα....
ξερεις ΕΣΥ.....


ΧΝΟΥΔΙ ΜΟΥ.....
!!!!
παντα.....παντα...παντα

Μαρινα ..... είπε...

koulpa μου....!!!!!!!!!

ΚΟΥΛΠΑ μου...

καλως μου ορισες !!!!!!!!!

χαχαχαχαχαχ
ανταποδωση επισκεψης;;;;;;;
χαχαχαχαχαχ
και ποσο μ΄αρεσει....!!!!!!!!!!

να εισαι καλα καλα καλα...
και βεβαια....
πολλα πολλα πολλα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
:))))))))

καλημερεεεεεεςςςς
κουλπα μου πολλες......