13.6.09

.... είναι κανείς;;;

Αυτόχειρας "ουρανος"….
σπάει τα πλευρά του σε βράχους Ανθρώπους….
Ξεβράζει σπλάχνα χρησμούς….
"Αλίμονο" στου Έρωτα τους αποστάτες κραυγή αφήνει και πεθαίνει
Αυτόχειρας η "γη "
ξεβράζει πνιγμένους αιωνόβιους
με κεραυνούς στα ματιά καρφωμένους
κι ένα χαμόγελο αέναο απορίας σε φαγωμένα χείλη....
σε ένα "πρέπει" προσευχή …..εσταυρωμένη
Αυτοτιμωρείται
κωφή και άλαλη.....
Ακούει μόνο της κλειδαριάς τον θόρυβο
αυτόν του κλειδιού- κλειδά(ρυθμο)- ψυχής
"Ανάθεμα"…κραυγάζει ένα
και….
Υποκύπτει….Σπαράζει
Κύπτει… Σκάβεται …(Δια)μοιράζεται……
Πεθαίνει ….
ανούσια μεστή από " εγώ" κεντρικά
Κεντροφόρος Ηδυπαθής
τυφλωμένη και εθελούσια τυφλή
κραυγάζει….
"Εμεινε κανείς εδώ;;;;"
...........................................................................................................

foto : http://black-halo69.deviantart.com/art/Crucified-37821547
gcast: pink floyd ......

22 σχόλια:

Talisker είπε...

Αντε ας παρω το πρωτο σκαλι
-μια φορα:)

και πρωτα θα μιλησω με τα λογια της Αλεξανδρας
για κεινο το" πεθαινει"

"τοτε πεθαινουν οι ανθρωποι, οταν ξεχνιουνται"

και οι ανθρωποι
και οι σκεψεις
και οι καταστασεις

μα

και οσο μενεις
μενουν ολα στο "εδω"

οταν φυγεις
δεν σε νοιαζει αν εμεινε κανενας εδω..

στην ουσια λοιπον

τελεία κεντροφορος
με ημικυκλια σε ομοκεντρο

ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ
-ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ νοημα σε οτι υπαρχει,

οταν εκεινο κλεισει τα ματια
τα αυτια και το στομα

δεν υπαρχει τιποτα...

ZouZouna είπε...

Εδώ είναι όλοι Μαρίνα, εδώ είναι αυτοί π' αγαπάμε. Αυτοί που ήθελαν να φύγουν αλλά τριγυρνάνε και μας συντροφεύουν.

Δεν ξεχνάς κανέναν, ξεθωριάζει η εικόνα, Τάλι (που χαίρομαι που σε βλέπω).

αφήνω κερασοφιλιά να συγχιστεί η άλλη!!!

Talisker είπε...

Βασιλεια
οταν "ξεχνας" καποιον ..
απλα δεν υπαρχει.

-δεν εχω καμια ξεθωριασμενη αναμνηση,λογω ελλειψης χωρου
μνημης

εχω ή πολυ ζωντανες ή ολικα διαγεγραμμενες..

ετσι ειναι ζωντανο μονο οτι υπαρχει και δεν ξεχασα .
Τοτε μονο πεθαινουν οι ανθρωποι οταν ξεχνιουνται

κι ακομα οταν πεθαινουν στ' αληθεια ζουν μεσα μας αν τους αγαπαμε ακομα ...

-αυτη η αντιστιξη ηταν το νοημα!:)

Αλεξάνδρα είπε...

Μακάρι να μοιάζαμε του ουρανού...
Οταν αστραποβροντάει θυμίζει ανθρώπινο θυμό μα ύστερα όταν τον κοιτάζεις στο γαλάζιο του, μοιάζει γαμπρός που την θάλασσα πάει να παντρευτεί. Ετσι στον ορίζοντα σαν κοιτάς δεν ξέρεις που τελειώνει εκείνη και που αρχίζει αυτός.

Τα πρέπει όταν πετάξουν την μάσκα τους γίνονται οι μεγαλύτεροι προδότες της ζωής μας που κλαίγονται στα θέλω μας ζητώντας τους συγνώμη. Μα ο χρόνος δεν ξέρει να συγχωρεί κι αν είναι μεγάλος δάσκαλος, στο τέλος τα σκοτώνει τα παιδιά του. Ακολούθησε τα θέλω σου, αυτά είναι υπερήφανα και δεν θα κλαφτούν ποτέ και σε κανέναν.

Αφήνουν τα χνάρια τους πάνω μας άνθρωποι που δεν φαντάζονται πόσο μας επηρεάζουν. Ισως γι αυτό πρέπει όταν, αν έχουμε την ευκαιρία να τους το λέμε...

Χαμογελώ πικρά με την διαπίστωση πως υπάρχουν άνθρωποι που μοιράστηκα μαζί τους κομμάτια χρόνου άλλα μικρά κι άλλα μεγάλα, μα χάθηκαν απ΄την ζωή μου και προσπάθησαν να ξεχάσουν όσα μοιραστήκαμε...
μα ύστερα η ψυχή μου ζωγραφίζει το πιο ωραίο της χαμόγελο με τους ανθρώπους που στάθηκαν δάσκαλοι μου, μέσα από ένα τους τραγούδι, ένα βιβλίο που έγραψαν, ένα στίχο, μια ζωγραφιά, ένα χαμόγελό τους, μια γκριμάτσα, ένα απλό βλέμμα, μια απλή λέξη που όμως ήταν ικανή να αγγίξει τις πιο ευαίσθητες χορδές της καρδιάς μου...

Τους κρατάω όλους φυλακτό. Δεν νιώθω καμιά προδοσία και είναι όλοι εδω. Οσο υπάρχω θα υπάρχουν.

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Αυτόχειρας κι η ζωή

είδε
την ανθρώπινη κοινωνία

και δεν άντεξε...

Ακούει κανείς;

ZouZouna είπε...

Taliskeraki, να γίνω σαφής.
Δεν ξεχνώ κανέναν ούτε εγώ. Ούτε διαγράφω. Δεν υπάρχει τίποτα και κανείς που να θέλω να διαγράψω απο την ζωή μου.
Μονο χάνεται η εικόνα. Το πρόσωπο δεν θυμάμαι, μερικών που φεύγουν. Που πεθαίνουν εννοώ.

Δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να με καταλάβει.
Σβήνει το πρόσωπο απο την μνήμη μου. Ενώ θυμάμαι πράξεις που έχουν γίνει, βλέπω εικόνες, έχω μια εικόνα "του σώματος" δεν έχω εικόνα του προσώπου...
δεν ξέρω... πως είμαι έτσι...
δεν σας το εύχομαι!
τα φιλιά μου

pandiony είπε...

κι εγώ εδώ Μαρίνα.. αλλά σα να πρέπει να φύγουμε διαισθάνομαι, σα να πρέπει άλλος συδιασμός να κλειδώσει στο μυαλό μας, για τον έρωτα , για τη ζωή , για την Γη, για την αυτοχειρία την ψυχική ή σωματική, χειροτεχνία να γίνει.
ή ακόμα και τίποτα, ακόμα και το τίποτα καλύτερο μου μοιάζει..
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
είμαι πολύ dark σήμερα, ναι, κλέινω τις χαραμάδες..
σε φιλώ και σε περιμένω να με επισκευθείς.

adaeus είπε...

... ακούω και σου χαμογελώ :)

αριμαν είπε...

τιποτε πιο απλο απ το απλο

υπερβολη να θελω να εκφρασω

μς λεξεις κατι που δεν εκφραζεται

αλλο το εδαφος αλλο ο χαρτης

οι λεξεις μεγαλοι ψευτες

αναρωτιεμαι που αναφερονται

κατασκευες αραγε , δρομος αραγε,

τι στο καλο συμβαινει με την υβρι

των λεξεων

συναρπαστικα γραφεις

Μαρινα ..... είπε...

mila mojia...

Και ποσο χαιρομαι που πηρες το...πρωτο σκαλι

Δυσκολες μερες κι αργησα να απαντησω....

Μου αρεσε παρα παρα πολύ...
που συνεδεσες τις δυο αναρτησεις....
Την δικη σου και τουτη...
Φερνοντας τα λογια της Αλεξανδρας....εδώ

Εχεις δικιο στο....
οταν φυγεις δεν σε νοιαζει ποιος πισω εμεινε...
Ετσι είναι....

Για τους ζωντες φευγατους παντα....
Ε;;;

Mila mila mojia....
Φιλια....
Και περιμενω…..:)

Μαρινα ..... είπε...

Κερασι μου!

Συνεχιζοντας από εκει που αφησα το μηνυμα στην Ταλι
Είναι εδώ ….ναι είναι οι φευγατοι για παντα
Οσο μνημη γι Αυτους εχουμε…
Θα είναι παντα εδώ…..

Οσοι επελεξαν όμως να φυγουν ας πουμε « απ τα ορια της φιλιας» φευγουν για παντα
Τελειωνει το «οσο « τους
Είναι ας πουμε σαν τις δυο αναρτησεις σου σημερα….:)))))


Φιλια πολλα πολλα πολλα
Κεραστοκερασι….!!!!!!

Фе́ммe скатале είπε...

Το ping floyd ειναι με k..

ντροπη!

Μαρινα ..... είπε...

Αλεξανδρα
Σοφη μου
…..

Ξερεις ποσες φορες μου εχω ψιθυρισει …
"ευλογημενη εισαι Μαρινα….."
Ξερεις ποσες φορες
απο οταν ΣΕ γνωρισα;;;;;
Ευλογημενη νιωθω….
και τιμημενη πολυ
με την φιλια Σου….

Αφηνομαι μερες τωρα στην γραφη του σχολιου σου….
Και στα δυσκολα τουτων των ημερων ….καταφευγα σε αυτη
πολλες πολλες πολλες φορες….

Σε αγαπαω…

Μαρινα ..... είπε...

Φωτια κι αγερα μου….

Κουφοι κι αλαλοι
Πορευομαστε....

Ετσι ειναι το ανθρωπινο ειδος...

"Ξεχνα…και προχωρα" …
Κι αυτο το λεει ζ ω η.


Μεγαλη μεγαλη μεγαλη αγκαλια….

Μαρινα ..... είπε...

Kερασι μου….

Να σου πω οτι καταλαβαινω….
Μονο αυτο…μονο αυτο….

Και να σου πω και κατι ακομα
Δεν εισαι η μονη…."που ξεχνα την μορφη Τους"... :(

Φιλια και παλι πολλα

Μαρινα ..... είπε...

Πανδιωνη….

Καλως το μου και παλι…..

Σ υ μ φ ω ν ω …..σε καθε σου λεξη –σκεψη

Μ΄ αρεσει οταν γραφεις ετσι…
στο εχω πει;;;;;

Θα ερθω μικρο μου…
Θα ερθω….
Υ π ο σ χ ε σ η…..

Φιλω σε

pandiony είπε...

Μαρίνα μου καλή!!!

Μαρινα ..... είπε...

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ….


Και ποση χαρα μου δινεις σαν ερχεσαι…..

Μαρινα ..... είπε...

αριμαν….

Καλως ορισες

Διαβαζω ξανα και ξανα αυτο που μου γραφεις….
Ομορφη γραφη λεω…..
Μα παλι πισω απο τις λςξεις να σταθω θελω…..

Και ποια των λεξεων η υβρις;;; αναρωτιεμαι

Συναρπαστικα;;;;

Υπερβολη…
και δεν γραφεται με καμια «ταπεινοφροσυνη» τουτο

Και παλι καλως ορισες….

Μαρινα ..... είπε...

maria aduaneta( δεν σας λενε Μαρια)

εχετε απολυτο δικιο....
και
ΝΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ....

ζητωντας συγνωμη απο Εσας ( Μαρια Αντουανετα- που δεν σας λενε Μαρια)
και πρωτιστως απο τους PINK FLOYD
( ελπιζοντας να με συγχωρεσουν)
το διορθωνω αμεσως .....

συγνωμη και παλι και καλως ορισατε....

maya είπε...

οκ

για την ανάρτηση ήρθα ...
κόλλησα με τα σχόλια λόγω αγαπημένων που βρήκα μαζεμένους
αλλά

χαλάστηκα με το απόλυτο και τόσο αυστηρό
της συν-blogger μαρίας αντουανέτας .


θα ξανάρθω άλλη ώρα ... :)

καλησπέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... είπε...

μαγευτρα μου!!!!!!!!!!!!

και μη μου χαλιεσαι....
μη μου χαλιεσαι....σε παρακαλω!!!!!!!!

ξερεις...ξερεις πια

υπαρχουν μπλογγερς που απλα πηγαινουν καπου....
δεν διαβαζουν...
δεν μενουν

ερχονται και πανε μονο για παρατηρησεις καποιοι....

η μαρια αντουανετα (που δεν την λενε μαρια ) λοιπον...σε οτι με αφορα ειναι απο αυτους τους μπλογκερ...δεν διαβασε την αναρτηση...( κι ειμαι σιγουρη γι αυτο που γραφω γιατι αν την διαβαζε κατω απ την αναρτηση στα κοκκινα γραμματα το "pink floyd" ηταν σωστα γραμμενο)
λαθος ηταν η γραφη στο gcast...
οκ...μπηκε διαβασε τον τιτλο του gcast....εγραψε ενα "ντροπη" ...κι εφυγε...
οκ...οκ...

μη μου χαλιεσαι,...
ναι;;;;;;;
την ουσια των ανθρωπων την εχουμε βρει πια....
ετσι δεν ειναι;;;;

και να πω κατι στην μαρια αντουανετα (που δεν την λενε μαρια), απο αυτο εδω το σχολιο..( αν και δεν νομιζω να κανει τον κοπο να το διαβασει)....
ακουω pink floyd απο τα 10-11 χρονια μου...ναι ειμαι απ΄τους τυχερους ανθρωπους να εχω μεγαλα ξαδελφια....τα οποια μου εμαθαν να λογοτεχνια και μουσικη...προπαντων μουσικη....
ετσι λοιπον αθροιζοντας τα χρονια....χρονολογειται η λατρεια στους Pink floyd....32 ΚΑΙ βαλε χρονια.....( εχω σε βινιλιο ολους μα ολους τους δισκους τους)
τους λατρευω απο παιδι λοιπον...
εεε....φανταζομαι οτι θα με συγχωρησουν για την λαθος γραφη του ονοματος τους στις 4 η ωρα το ξημερωμα....σαν τιτλο gcast ε;;;
( τωρα αν θα με συγχωρεσει η μαρια αντουανετα( που δεν την λενε μαρια)...να σου πω την αληθεια...ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ)
χαχαχαα

δεν εχει να κανει....
ετσι ειμαστε....τελος...
αυτοι , αυτοι κι αυτοι...
καπως ετσι τα βλεπω...και δεν "χαλιεμαι" πια...
αρκετα χαλαστηκα με ασχετους blogger...οσον με αφορα τουλαχιστον....


πολλα πολλα πολλα
ΜΑΓΕΥΤΡΑ μου....
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ