26.6.09

πάμε απ΄την αρχή;

Κοιμήσου….
................. "είμαι" κοντά σου….
σε μια μικρή ζωή…
....................Τόσο όσο
να χωρά ο πόνος
να το θυμάσαι
…………να θυμάσαι σαν πονάς
"θα μαι κοντά σου"….
σαν με θες….
...................Μη πεις….
"επίλογος
τέλειωσε το παραμύθι"….
.............................μη πεις....
Πάμε απ΄ την αρχή…πάλι
..........................κόκκινη κλωστή δεμένη….
"στο παραμύθι σαν κλειστείς"

με κόκκινη κλωστή δεμένη βλέφαρα
................Σε παρακαλώ…
μη παραμυθιαστείς στα όνειρα….

...Ξέχνα….
Σταμάτα να κλαις…

Ορθάνοιχτα μάτια στον πόνο…
...............θα ΄μαι κοντά σου σαν με θες….
στα χρόνια τα αμέτρητα…
συνηθίσαμε ζωή
σε φτηνά ξενοδοχεία….αυγές με το μέτρο
............................................................σαν ψέμα αληθινές..

...............Σε πιστεύω…

πάμε πάλι απ΄ την αρχή….
Ναι !
θα μαι κοντά σου ….όταν
............Όταν….
ακόμα κι όταν δεν θες….

............................πάμε πάλι;;;
"Κόκκινη κλωστή δεμένη"….

Η δική σου καρδιά …κλωστή πρόλογος παραμύθι
στο "παραμύθι χωρίς τέλος"
....................κοιμήσου
Έβαλα φραγή εισερχομένων.... στους εφιάλτες.-
..................................................................................................
*στον Νικόλα Κ.....
**gcast: Αλκίνοος Ιωαννίδης...(Θα μαι κοντά σου)

32 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Γλυκό, τρυφερό και με ταξίδεψε!
μην πεις...

καλημέρα

Talisker είπε...

Το διαβασα χτες αργα
ειναι υπεροχο Μαρινα μου
οσο γι αυτο:


Έβαλα φραγή εισερχομένων.... στους εφιάλτες.-

ΤΙ ΝΑ ΠΩ!
μην κανεις ποτε ξανα ενεργοποιηση!

Αλεξάνδρα είπε...

Κάθε ηλιοβασίλεμα - είπες - είναι διαφορετικό...

Αραγε εσυ που παρακολουθείς τον ήλιο στη δύση του είσαι ίδια;

Ω ναι! πάντα θα υπάρχουν εφιάλτες μα εσυ θα τους πολεμάς με τα όνειρα...

Για να είσαι εκεί δίπλα του κάνοντας την ζωή ένα παραμύθι, ξέρω πως θα αξίζει...

Ξέρεις να στέκεσαι δίπλα στους θησαυρούς...

Φυσικά αγαπημένο το τραγούδι!

Αντε σε πεθύμησα!

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Πως βάζεις Κυρά μου
φραγή εισερχομένων στους εφιάλτες;

Με ένα όνειρο;
Με μιαν ελπίδα;
Με ένα παραμύθι;

Και σαν τελειώσουν όλα αυτά,
τότε πως;
Τότε τι;

Τον τρόπο μάθε μου...

Καλό σου απόγευμα
γλυκιά Μαρίνα

koulpa είπε...

μαρίνα μαρίνα μαρινα μου:):)
για αρχή μου θύμισες τον ιωαννίδη.. και θυμήθηκα να ξαναψάξω το τραγουδάκι με τα κοκκαλα που κάνουν χριτσιχριτσι..:):)
καλά το φραγή εισερχομένον καταπληκτικό..:):)
δε ξέρω.. ή δεν έχω κάτι τόσο τραυματικό που να πρέπει να ξεχάσω.. ή το ξέχασα και το αγνωώ..:):)
όσο αγια εφιάλτες.. κοιμάμαι μόνο όταν παραστεί απόλητη ανάγκη.. στην ουσία λυποθυμώ.. από όνειρα ούτε καλά ούτε κακά..:):)
καλημερούδιααα:):)

Μαρινα ..... είπε...

ΚΕΡΑΣΙ ΜΟΥ.....
Καλημερα....
καλημερα...

εισαι καλα;;;
δεν λεω....δεν λεω
κερασι μου....

δυσκολες μερες....μα θα περασουν
μονο αυτο λεω πια....

φιλια κυριακης....
πολλα....

Μαρινα ..... είπε...

mila mila mila mojia....

μου ξενυχτας;;;;; :)))

αυτο πια προσπαθω....
φραγη στους εφιαλτιες
τουλαχιστον για τους αγαπημενους....
εκεινους που δεν τους αντεχουν...
που λυγισαν...που εσπασαν

αμποτε και να τα καταφερω...

mila mojia!!!!!!
φιλια πολλα πολλα φιλια
και σκεψη πολλη
και ...περιμενω
ειναι ακομα μεγαλο το καλοΚαιρι...ε;;;

Μαρινα ..... είπε...

ΑΛΕΞ....ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ μου...
ποσο σε πεθυμησα κι εγω να ξερες....!!!!!!!!

ναι...καθε ηλιοβασιλεμα διαφορετικο ειναι....
εγω ιδια;;;
ισως...ισως κι οχι...

παραμενουν τα βασικα τουλαχιστον και ουσιαστικα ιδια....
ετσι θελω να πιστευω....
δεν ξερω ...δεν ξερω....

οι εφιαλτες;;;;;;;
μας εμαθε η ζωη να τους παλευουμε αποτασοντας τον υπνο....:))))\

ενα "παιδι" ειναι παντα ΘΗΣΑΥΡΟΣ....


ΣΟΦΗ ΜΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ...

........................
φιλιααααααααααα
εγω να δεις ποσο μα ποοοοοσο σε πεθυμησα....

αιντεεεεεε

σε περιμενει ηλιοβασιλεμα στο ....μπαλκονακι

Μαρινα ..... είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ/Η....

:)))

Πως ε;;;

μακαρι να ξερα...
μα
μα
μα

το εγραψες....
με ενα ονειρο
με μια ελπιδα
με ενα παραμυθι χωρις τελος....

το τροπο ;;;;;;;
δεν τον ξερω για να στον μαθω
ομως
ομως
θαρρω
μονο με Αγαπη....
μονο μ΄αυτη...

να εισαι καλα....
οπου εισαι....ΑΝΩΝΥΜΕ/Η μου :)
και να προσεχεις πολυ!!!!!!!

Μαρινα ..... είπε...

ΚΟΥΛΠΑ ΚΟΥΛΠΑ ΚΟΥΛΠΑ μου...
( μας εμεινε το "τρις" ε;;;)
και μ΄αρεσει....:))))
...............................

υπεροχε μου κουλπα....
ποσο χαιρομαι που θυμηθηκες το χριτσιχριτσι της ηλικιας του Ιωαννιδη....
μου το θυμησες κι εμενα....
γελαω παλι και παλι σαν το ακουω....
...............................

χαιρομαι επισης....που δεν εχεις η που αγνοεις ( αν υπηρξαν) τα ασχημα....
αυτη ειναι η συνταγη ...
ναι αυτη ειναι...
η επιλεκτικη μνημη....
για να γελαμε στην ζωη και να την φχαριστιομαστε....

οσο για τον υπνο....
καπως ετσι ειναι πια κι ο δικος μου...
λυποθυμικος.....κι ολιγολεπτος
χαχαχαχαχαχαχαχ...

κουλπα μου κουλπα μου κουλπα μου....
και ποσο μα ποσο χαμογελω χαρα σαν ερχεσαι.....

ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.....
"παληκαρι" μου :)))))))

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνα μου όμορφη,

μόνο σαν η Αγάπη είναι αμφίδρομη.Αλλιώς θεριεύει τους εφιάλτες.

Και "το θα΄μαι κοντά σου όταν με θες",πόσο ψέμα ακούγεται.

Καλό σου μεσημέρι
Μαρίνα μου

Να ΄σαι καλά
Και να μην πονάς

Θα προσέχω.Υπόσχεση σου δίνω

Σε φιλώ

Μαρινα ..... είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ/Η
:)

H Aγαπη δεν χρηζει αμφιδρομης κινησης....-λεω-
αρκει απο μονη της...
πως αλλιως ε;;;

εδωσες υποσχεση...
να την πιστεψω;;;

αν ναι....
πιστεψε και το " θαμαι κοντα σου σαν με θες"......
οταν
οταν θες....

οι υποσχεσεις ναι....
ειναι αμφιδρομες....

σε πιστευω...
θα προσεχεις....

σου αφηνω φιλι....

ματθαιος είπε...

Μαρίνα μου?

Για πόσο ακόμα?

πόσα ακόμα?

Μαρίνα...

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνα μου όμορφη,

ναι,η Αγάπη όλα τα αλλάζει.Τα μεταμορφώνει

Σε αλλάζει.Μα θες και ν΄αγαπιέσαι.
Σαν αγαπάς μόνο,τότε τί;

Πόσο ν΄αντέξεις μόνος το ¨βάρος" της;.Είναι κάποιες στιγμές που δεν αντέχεται γαμώτο...

Στο υποσχέθηκα.
Θα προσέχω.

Πιστεύω.Γιατί έτσι είναι,Έτσι θα μπορούσε να είναι.

Ένα γλυκό φιλί σου ακουμπώ για καληνύχτα

Μαρινα ..... είπε...

mat!!!!!!!!!!!

για οσο φιλε....
για οσο...
ναι;;;;;

αντε ελαααααααααα

τι κανεις εκει μακρυα ακομα;;;;;;;;;;;

ματ;;;;;;
ολα καλα ειναι....
ολα...ενταξει;;;;;

αιντε
παρε ενα φιλι πανεμορφης νυχτας.....

Μαρινα ..... είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ/Η
:))))

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ....
γιατι ετσι ειναι....

ΠΙΣΤΕΥΩ....
γιατι υποσχεθηκες.....


παμε παλι απ΄την αρχη για την Αγαπη;;;;;;;;;;

αντεχεται και μονο του το "βαρος" Της....

πιστεψε με.....

:)))

για καληΝυχτα
φιλι - χαμογελο σου στελνω
μια ομορφη αυγη να σ΄ εβρει.....

Ανώνυμος είπε...

Σε πιστεύω Μαρίνα μου

Γιατί θέλω να πιστέψω

Πως ίσως να ΄χεις δίκιο

................

Να ΄σαι καλά καλά

Μαρινα ..... είπε...

κι εσυ....
κι εσυ ....
να εισαι Καλα κι ομορφα....

"χωρις ονομα"....ομορφια :)

Ανώνυμος είπε...

Τί σημασία έχουν Κυρά μου τα ονόματα;

Οι ψυχές μετράνε
και τα αισθήματα

.....................

Μαρινα ..... είπε...

καλημερα...

καλη σου μερα....

ναι αυτα μετρανε πιοτερο

να εχεις μια ομορφη μερα
"χωρις ονομα"
και να προσεχεις!!!!!!!!!!

ναι;;;

Ανώνυμος είπε...

μια κόκκινη κλωστή να τυλίγει τα όνειρά σου λοιπόν,χωρίς επιλόγους,χωρίς προλόγους καν,να είσαι κοντά σου

σε φιλώ χαμογελίσια
=)

Μαρινα ..... είπε...

koperti!!!!!!!
μικρο πανεμορφο μου.....

πως το ειπες;;;;;;

να ειμαι κοντα μου;;;

υποσχεση....
θα ειμαι....


σε πεθυμησα ολαο θαλασα ματια μου....
σε πεθημησα πολυ....
αντεεεε
αριβαρισε κατα δω μερια....
ε;;;;;

φιλω σε ....ολο θαλασσα ματια

Ανώνυμος είπε...

Έτσι πέρασα
Ίσα ίσα μια καληνύχτα να σου πω
κι ένα φιλί να αφήσω

Για καλό ξημέρωμα

Η "χωρίς όνομα"

Μαρινα ..... είπε...

:)))

καλο σου ξημερωμα....
"χωρις ονομα"

να προσεχεις
ναι;;;;

Vaso Mprataki είπε...

Από τα πιο τρυφερά ποιήματα που διάβασα...πραγματικά με συγκίνησε...Αυτό και το ποίημα της προηγούμενης ανάρτησης σου τα θεωρώ από τα καλύτερα σου...
Καληνύχτα και καλό μήνα!

Χάρις είπε...

Γοργόνα μου,

μείνε κοντά
στους εφιάλτες
βάλε τις φωνές
και τρόμαξέ τους
μείνε κοντά
όσο να φτάνει το χέρι του πόνου
τη σάρκα σου και να γλυκαίνει
μείνε κοντά
γιατί δεν φοβήθηκες ποτέ
ούτε να μένεις
ούτε το κοντά

Φιλί
[παρούσα δηλώνω]

Μαρινα ..... είπε...

ΒΑΣΩ....
ευχαριστω για τις ευχες....

πνιγμενη περνω τις μερες
μα....
μα....

τουτη η γραφη....εχει να κανει με το τραγουδι- ποιημα του Ιωαννιδη
που με τον Νικολα Κ...το ακουγαμε/ακουμε παντα με τερματικα τα γκαζια του ηχου

πλεγμενες λεξεις απ΄την ποιηση ΑΥΤΟΥ του τραγουδιου ειναι( εκτος απ΄τον επιλογο ...ισως)

...................................
ναι εισαι ομορφα Βασω στις μερες τουτες του καλοκαιριου....

αργησα να απαντησω ζητω συγνωμη
μα χαμενη ειμαι ...(σε λογια τραγουδιων)

ομορφο απογευμα....να εχεις
εχει πανσεληνο σημερα θαρρω

Μαρινα ..... είπε...

ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩΡΓΙΑ....

ΠΑΡΟΥΣΑ....
παρουσα σου δηλωνω κι εγω,.,,
ναι;;;;;;;;;
ναι!!!!!!!

κι αν αντεχουντε οι πονοι...
μα κι ανα αντεχονται ΚΥΡΑ ΜΟΥ
ξερεις ΕΣΥ....
γνωριζεις κι απ΄αυτους

πως αλλιως ε;;;;;;

παρουσα ΚΥΡΑ ΜΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΑ....
μ΄Αγαπη ΔΥΝΑΤΗ..
:)

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Κι όταν ακομη
δε θα θέλεις
εγώ
θα είμαι εδώ
σαν αρχή
σαν ΄Αλφα
των συναισθημάτων
γιατί
ξεχάστηκα
μέσα στην πανσέληνο
και ελπίζω ακόμη..

Είμαι πάντα δίπλα σου
Είμαι εδώ!

Vaso Mprataki είπε...

Ευχαριστώ και εγώ Μαριάννα για τις ευχές σου...
Έχεις δίκιο σήμερα έχει πανσέλινο και εγώ εδώ και μια ώρα ακούω τα τραγούδια από το ιστολόγιο σου...
είναι υπέροχα!!!
Μα πόνο και θλίψη διακρίνω κυρά μου σήμερα πίσω από τις λέξεις σου και ειλικρινά δεν ξέρω ποιό ποίημα να σου στείλω μήπως και γλυκάνω λίγο τα όνειρα σου...
Δυστυχώς Μαριάννα βαριά είναι η μοίρα των ανθρώπων μα μην ξεχνάς ότι πάντα πίσω από το δάκρυ θα κρύβεται και ένα χαμόγελο...
Αυτό το χαμόγελο ολόψυχα σου εύχομαι να έρθει ...να στργγυλοκαθίσει και ποτέ να μην
ξαναφύγει από την ζωή σου...
καληνύχτα !
και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές...

Μαρινα ..... είπε...

φωτια κι αγερα μου!!!!!

στις επαλξεις σε θελω ....ναι!
διπλα μου σε χρειαζομαι ,...ΝΑΙ!!!!!!

και που ξερεις;;;;;;;;

μπορει να φυγουν οι εφιαλτες
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ


μεγαααααααααααλη Αγκαλιααααααααα!!!!!!!!!!!

πολυ πολυ πολυ
ναι;;;;;;;

Μαρινα ..... είπε...

Βασω....
μητε θλιψη ...μητε πονος

απλη κουραση....

απλα ...κουρασμενη
..........................

να εισαι ομορφα....στο καλοκαιρι Βασω!!!!!

να χαλαρωσεις....
σε ακουραστες και φωτεινες μέρες....

καλο σου απογευμα
:))))))