19.6.09

Α (οπως Ατιτλο)....


Συλλάβισε μου τα 23 γράμματα του "δεν"
Κι αυτό το ένα το φωνήεν του "πρέπει "κραύγασε το μου….
Να σπάσει τη μεμβράνη των κρουστών της ακοής….
Σε ένα πεντάγραμμο καλοκουρδισμένο με έμαθες να ζω
με νότες κανόνες….μόνο
Το άναρχο των γραμμάτων σε μήτρα ξωτικών έκρυψες
Να μη το βρίσκω…
Σε μια χούφτα θάλασσα ναυαγώ…
Κι αυτό το Α της ΑγΑπης πότε θα σταματήσει απορία να στάζει
δεν μ΄ απάντησες ποτέ....
Αναλφάβητη πορεία ακολουθώ
Δεν έμαθα να διαβάζω…γραφή δεν γνώρισα…
Μόνο της νότας το κλειδί έμαθα να γυρνώ…
Ξανά και ξανά και ξανά….
Μαγκανοπήγαδο ζωή….
ξανά και ξανά και ξανά
σε στέρφο πηγάδι
"μάθε μου τα σημάδια των νερών " ......
Κάθε βράδυ...κάθε βράδυ ικέτιδα σου γίνομαι
...................................................................................................................................
foto: deviantart
gcast: Μ.Φαμελος -καπου νυχτωνει- ( αφιερωση στον Αγγελο Σπυρου)

13 σχόλια:

Talisker είπε...

Ξανα και ξανα και ξανα ..
μαγκανοπηγαδο η ζωη

Χριστε μου ποσες φορες εχω πει αυτη τη κουβεντα ετσι ακριβως
μεχρι πριν λιγα χρονια πριν...

Υστερα ο ανθρωπος που ελεγα αυτη τη κουβεντα (και μονο εκει )
χαθηκε για παντα
τον ρουφηξε η ιδια η ζωη του (την μαλλον γιατι γυναικα ηταν)
η ισως αφεθηκε να ρουφηχτει

Ξανα και ξανα
αλλα ξερεις τι
?

εχει μια γοητεια
να βγαινεις καθαρος καθε φορα
και ακεραιος
μεχρι την επομενη φορα που θα πρεπει να συρεις τα νηματα!
Η τα συρματα!

καλημερα Μιλα μογια!

Οσο για τα σημαδια των νερων

(θα στα μαθω εγω:)

Μαρινα ..... είπε...

mila mila mila mojia....

καλημερα.!!!!!!!!!!

και ποσο μα ποσο μ΄αρεσει που εχεις το πρωτο .....
..........................
θα μου μαθεις τα σημαδια;;;
αληθεια;;;;

τι ομορφη που εισαι mila mojia....

..............................
μαγγανοπηγαδο η ζωη ναι....
ξανα και ξανα και ξανα
κυκλικα συναισθηματα...και εμπειριες κυκλοι....
ξανα και ξανα
χαμογελα....και "πονοι" και ξανα "χαμογελω" και ξανα "ποναω"...
μαγγανοπηγαδο οι στιγμες ...
οι ωρες....
ο χρονος
κι οι δινες του....
μα...
"εχει μια γοητεια
να βγαινεις καθαρος καθε φορα
και ακεραιος
μεχρι την επομενη φορα που θα πρεπει να συρεις τα νηματα!
Η τα συρματα!"
...

σωστα...
σωστα
τουτη κι η ομορφια του χρονου
( εκτος απ΄τις ρυτιδες του ) :))))

MILA MILA MILA MILA
M O J I A.....

ΚαληΜεραΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ....ΑΝΑΜΕΝΩ
φιλι....πολυ πολυ

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ξέχνα τα γράμματα
Προδίνουν
Μόνο νότες συλλάβιζε
Αρκεί αυτό
να ερμηνεύσεις
τα σημάδια των νερών

Κι ύστερα
γύρισε στο σπίτι
μη τους δωρίσεις
τα όνειρα
σ' αυτούς
που δεν τραγούδησαν
όταν
εσύ
γυρνούσες μοναχή
κι έρημη
πάνω απ' τα νερά
και μίλαγες
με τα φεγγάρια...

Σ' αγαπάω Μαρίνα!!!

Αλεξάνδρα είπε...

Αμαζόνα του πρέπει πότε θα σταματήσεις να το υπηρετείς;

Πότε θα αφήσεις το κορμί και την ψυχή σου να την χαϊδέψει η θάλασσα των συσσωρευμένων θέλω σου;

Νότες και γράμματα στην υπηρεσία της καρδιάς σου. Ποιήτρια του πόνου μην γυρνάς την πλάτη στην χαρά, έχεις την δύναμη να την κοιτάξεις στα μάτια. Σου αξίζει.

Ξέρεις; την μορφή σου πάνω σε ένα βράχο δίπλα στην θάλασσα την βάζω και τα κύματα να ρχονται να σε φλερτάρουν... Δεν μπορώ να σε φανταστώ σε αμμουδένια παραλία καθισμένη...

Να μου προσέχεις την Μαρίνα, ναι;

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Να προσκυνήσεις το νερό των γραμμάτων Μαρίνα μου.

Να ναυαγείς μεσα στην λέξη σου. ΄

να γινεις ξωτικό των τόνων σου. Να γίνεις αγάπη σου εύχομαι.


Χάθηκα λίγο έχω πήξει στην εξεταστική.

Μελετώ την φθορά και αποστασιωποιούμαι από τη γνώση.

Ειδικά από σένα συγγνώμη που δε κάνω την ηλεκτρονιή μου παρουσία, τουλάχιστον αισθητή

Σε φιλώ.

maya είπε...

Μόνο της νότας το κλειδί έμαθα να γυρνώ…

...
λίγο τόχεις ?
υπέροχο είναι αυτό μαρίνα μου .
όχι μόνο σαν έκφραση και ιδέα
αλλά
και σαν ταλέντο .

δεν θέλω αυτά τα γαμοπρέπει
που πάνε και χώνονται παντού
στα πιο γλυκά και ανέμελα συναισθήματα .
αγαμίδια .

ούτε θέλω το στερητικό της αγάπης .

και δεν σου αξίζει κανένα τέτοιο αναπάντητο ...

δεν ναυαγείς άμα είναι δική σου η θάλασσα .
είναι τα ξένα νερά που είναι κρύα ...

καλημέρα πολύχρωμη
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.ωραία εκτέλεση το τραγούδι !

maya είπε...

...μη μου πεις ότι ισοζυγίζεις πάλι ???
θα βάλω τις φωνές !

κοπάνα την .
απλά πράματα .
κι αν δεν είναι, θα τα κάνουμε .
:)

Μαρινα ..... είπε...

"χαχαχαχαχαχ....
παλι πηδω για να παω στην...μαγευτρα"
ξερω οτι ειστε Φιλοι και δεν θα μου θυμωσετε



μαγευτρα μου!!!!!!!!!


ισοζυγω ....ΙΣΟΖΥΓΩ
μα σταματω τωρα....
γιατι ερχονται Φιλοι απο αθηνα....

αιντεεεεεεεεεεε

αιντε.....
ξεκουνει.....
ναι;;;
ναι;;;;;;
ναι;;;;;;;;;;

αιντε ρε.....
να βουτηξουμε στη θαλασσα ΣΟΥ.....

...................................

Υ.Γ

δεν μπορεις να φανταστεις ποσες φορες εχω διαβασει την τελευταια σου " αγανακτηση"....

και καθε φορα ....απομακρυνομαι απο το να γραψω κατι πανω σε αυτη....
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΩ.....

φφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ....
μαγευτρα μου ΥΠΕΡΟΧΗ.....

Χάρις είπε...

Περπάτησα σε μια θάλασσα
και είδα πως δεν φτουράει
η πίστη στα Α-όρατα
κι έτσι μπορώ Α-νάλαφρα
στα κύματα τις βόλτες μου
να κάμω
κι Α-νάμεσα σε Α-νεμοδούρες
[του αφρού παιχνίδια]
βρήκα, λέει, Α-ρχή λέξης
κι είπα να στη δώσω,
στον ώμο σου επάνω να κάτσει
να Α-ρχινήσει τραγούδι
Α-σμα που λένε,
να σου μυρώσει την καρδιά
και της κερασιάς το φιλί
να σου αφήσει
στο στόμα...

Φιλί
Γοργόνα μου

λογια εικονες τραγουδια είπε...

Γεια! οταν χαιρομαστε μπορει η χαρα μας να ειναι πλαστη, και μετα να νιωθουμε ελαφρως αστειοι-οχι οτι ειναι κακο, ισα ισα, μακαρι να ηταν ετσι συνεχεια-, οταν ποναμε δεν μπορει ουτε για δευτερολεπτο ν αμφισβητησουμε τον πονο μας. Μονο καμια φορα, εκ των υστερων, αντιλαμβανομαστε οτι αδικα πονουσαμε. ναι, καπου υπαρχει ενα γραμμα, ενα κρυφο γραμμα, μια νοτα, μπλε νοτα, που μπορουν να συγκερασουν τ αντιθετα, ουσιαστικα να φιλιωσουν την αποδοχη με την ατομικοτητα. αυτα σκεφτομαι διαβαζοντας τα διχως ποζα γραπτα σου.

koulpa είπε...

μαρινα μαρίνα μαρίνα μου:):)
δυστάζω να σχολιάσω εδώ.. έχω μια καταραμένη κλίση να διακωμοδώ τα σοβαρά και να σπουδαιολογώ τα γελία.. που κάποιες φορες.. φοβάμαι μην ευταλήσω τη κατάθεσή σου..:):)
καληνυχτούδιαααα:):)

Ανώνυμος είπε...

Τα σημάδια των νερών
Τα σημάδια των καιρών

Να τα μαθαίνεις
Να τα καταλαβαίνεις
Να τα αφουγκράζεσαι

Και σαν τα ξεχωρίζεις
Σαν δικά σου τα κάνεις

Τίποτα δε θα μπορεί να σε πληγώνει
Όσο όμορφο κι αν είναι
Όσο κι αν σε πονάει

Γιατί η θάλασσα σου
εκεί θα στέκει
να σε προσέχει
και να ακούει κάθε ηλιοβασίλεμα
τις ικεσίες σου
κι όσα στον αφρό της θα σκορπίσεις
μέσα της για πάντα θα τα πάρει

Και θα τα κάνει μουσικές
τραγούδια
και όμορφες αναμνήσεις

Καλό βράδυ Μαρίνα

...............

Μαρινα ..... είπε...

ελειψα...( και ετσι...κι ετσι)

θα απαντησω
σε ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ....

ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ;;;;
ΚΙ ΕΥΧΗ

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ...

ΣΕ ΟΛΟΥΣ....
ΣΕ ΟΛΟΥΣ....