30.5.09

Κόκκινα Κάγκελα

μια απίστευτα κουραστική μέρα...
μέρα παράξενη.... μουντά χαμογελαστή...
μ΄ ένα ηλιοβασίλεμα κόκκινο δάκρυ...

κείνη την ώρα έφτασα σπίτι....
έβαλα ένα ποτό....κάθισα στο μπαλκόνι....
άδειο το κεφάλι....
η ψυχή άδεια....
κι άφησα τα ματιά να γεμίσουν κόκκινο σφαγμένο ορίζοντα....
καθώς έγλυφε με τις πατούσες του ο ουρανός την πλάτη της θάλασσας
αφέθηκα.. .άδεια...κενό δοχείο να γεμίσει άλικη συνουσία ....
και σαν χάθηκε η εικόνα .... κι ο γκιώνης άρχισε -ξανά- θλιμμένο νανούρισμα
μοιρολόι προπομπό εξαπτέρυγα σε λιτανεία εφιαλτικών ονείρων
τα φώτα σε κεράκια μεταλλάχτηκαν....
κύκλωσαν την θάλασσα...την κοίμισαν....
γυναίκα ολοκληρωμένη ζωή....

πως την ζηλεύω τούτη τη θάλασσα να ξερες....!!!!!!!!

.................................................................................................................................................................
*"γραμμα" στον ΦΙΛΟ
............................................................................................................................................................
**foto:1 takiz foto:2 Αλεξάνδρα

18 σχόλια:

Ελενα καπακιώτου είπε...

=====έβαλα ένα ποτό....
κάθισα στο μπαλκόνι....
άδειο το κεφάλι....
η ψυχή άδεια....
κι άφησα τα ματιά να γεμίσουν κόκκινο σφαγμένο ορίζοντα....
καθώς έγλυφε με τις πατούσες του
ο ουρανός την πλάτη της θάλασσας
αφέθηκα.. .
άδεια...
κενό δοχείο να γεμίσει άλικη συνουσία ....
και σαν χάθηκε η εικόνα .... ======



πολυ ομορφα λογιαααα
λογια που σε αγγιζουν
στις πιο ευαίσθητες χορδες
της ψυχης....

καλο βραδυ

Αλεξάνδρα είπε...

...κι ύστερα μου λες γιατί σε λέω ποιήτρια.

Η ψυχή σου βέβαια ποτέ δεν υπήρξε άδεια. Αλίμονο. Βηματίζεις χρόνια πάνω στον δρόμο της ζωής, καύσιμο σου, μόνο η ψυχή...

Δεν μπορώ να σε φανταστώ μακριά απ΄την αγαπημένη σου θάλασσα.

Οταν σε σκέφτομαι πάνω σε ένα βράχο στην ακροθαλασσιά, εκεί σε βλέπω καθισμένη.

Το κύμα άλλοτε αγριεμένο να χτυπάει τα βράχια κι άλλοτε ήρεμα να τα αγγίζει, τόσο ήρεμα που νομίζεις πως το νερό γίνεται χάδι γι αυτά...

Κι η χρυσή, καυτή από το παιχνίδισμα των ηλιαχτίδων, αμμουδιά που κάθεται παρακεί να απορεί με τις προτιμήσεις σου...

καλη-μέρα!

φιλιά πολλά!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Να με ακούς τον ερασιτέχνη.

Ακούς;

Κόβει το μάτι μου...


Μ' αρέσει!

:):):)

Oneiro-Vatis είπε...

Κόκκινα κάγκελα για τίτλο ή μήπως ερωτικό?
Καλώς σε βρήκα!!!
Ευχαριστώ για τις εκατομύρια εικόνες ταξιδάκια ,μέσα απο τα ματια σου...
Είσαι καλά? Να είσαι!

Ταπεινά Ο!

Μαρινα ..... είπε...

zinaa Kapa....καλως ηρθες....
ξενυχτας την νυχτα κι εσυ ε;;;

μμμμμ.....

να πω ευχαριστω;;;

Ευχαριστω....

και καλωΣΩρισμα να κανω...

και να πω...να σου πω...
θα τα λεμε...ναι...
στην νυχτα...ΣΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ

καλως Ωρισες....


καληΝυχτα!!!
ευχη ...σε σενα

Μαρινα ..... είπε...

Αλεξ.....ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!ΣΟΦΗ ΜΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ....

λοιπον,....μπηκε μια δευτερη φωτο...η δικη σου...
σε ενα κατακοκκινο ηλιοβασιλεμα ιδιο με εκεινο που αιτια εγινε για τη γραφη του μειλ στον ΦΙΛΟ...


απ΄το ισιο μπαλκονι τραβηγμενη...

κι αυτη η θαλασσα...
αυτη η θαλασσα...ολα τα εχει ακουσει απο μενα....

πως με αντεχει ακομα δεν ξερω...:))))

ΑΧ ΒΡΕ ΑΛΕΞ...
( μπηκα στον Ονειροβατη...
σε αποκαλει.." ψυχη"....)

ναι αυτο εισαι ....

η Σοφη Ψυχη της Φυλης....:))))

χτισαμε και χτιζουμε Αγαπη και Φιλια
με
δακρυ δακρυ
ανασα ανασα
φιλι φιλι....

στιγμη στις στιγμες.....

την Αγαπη μου
φιλιαααααααααα
πολλα πολλα πολλα

Μαρινα ..... είπε...

AGGELE SPYROY ερασιτεχνη.....ερασιτεχνης;;;;;;;;
χαχαχα....

λοιπον...
να πω οτι το mail ηταν σε Σενα...
( κι απο Σενα μουσικη και τιτλος)

να πω οτι εισαι καθαρμα :))))

να πω επισης....
πως
ασυναιρετα παντα πορευεται το ρημα
( μα δεν ξερω γιατι...τετοιο καθαρμα!!!!....πως μου ετυχε,,,,δεν ξερω) ....:)))
τστστστστστστστστττττττττσ!!!!!
:))))))
..............................

και τωρα....σοβαρα
πολυ σοβαρα...

ΦΙΛΕ....
ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ (ασυναιρετα παντα)
ΣΕ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ (ουσιας)....

ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ μου.....
Καπετανιε μου.....!!!!!!!!!

Μαρινα ..... είπε...

Ονειροβατη.....
καλωσορισμα μεγιστο....


ερωτικο ε;;;
ισως...ισως....
ο ερωτας πισω απο κοκκινα καγκελα
να αντεχει...ν΄απαντεχει...
ισως ε;;;....ισως

...........................
εγω σε ευχαριστω...
ειλικρινα...

ηρθα σε σενα διαβασα...

βρηκα Αγαπημενους εκει...
και χαρηκα παρα πολυ...παρα πολυ..

θα σου γραψω...αυριο ομως...
αυριο....υποσχεση.
(μολις γυρισα απο ενα κουραστικο διημερο ταξιδι για δουλεια...
αυριο...με πιο ξεκαθαρο μυαλο )

να ευχηθω...ομορφη νυχτα
να ευχηθω...ομορφοτερη αυγη

να πω "ευχαριστω"....
ευχαριστω αληθειας....

maya είπε...

μπέρδεψα την αναπνοή μου
μόλις άνοιξε η σελίδα σου !

θάλασσα ...
ορίζοντας του βυθού που ξέρεις ότι ποτέ δεν θα ελεγξεις
αλλά σου προσφέρεται να φλερτάρεις δύναμη
να χαϊδέψεις ομορφιά
να νοιώσεις αλμύρα ...

είναι απίστευτες οι φωτογραφίες !

άσε δε η ποιητική αδεία !!!
άκου ψυχή άδεια !
τς τς τς

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ .
απλά ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ .

εσύ ?
no . :))))))))

λατρεύω αυτές τις μοναδικές/μοναχικές στιγμές μας ...
αυτο το γλυκό παρεδώσε με στοιχεία
(ή στοιχειά?) της φύσης ...

όμως μην την ζηλεύεις την θάλασσα .
αυτή ...
ούτε μπλογκερ δεν είναι !
:)))

καλημέρααααααααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... είπε...

μαγευτρα μου!!!!!!!!!!!

χαχαχαχαχα....
φανταζομαι την θαλασσα μπλογκερ!!!!!!!!
χαχαχαχαχαχαχ
παει θα την εχανα....
..................................

κι ομως υπαρχουν στιγμες που αδειαζω....ειδικα αυτη την ωρα του απολυτου ερωτα ουρανου και θαλασσας....
δεν σκεφτομαι τιποτα
δεν αισθανομαι τιποτα
τιποτ' άλλο περα απ το ριγος που αφηνει η ηδονη της απολυτης ομορφιας....

εκεινη τη στιγμη που ο ηλιος χυνεται στην θαλασσα..
.υπαρχει απολυτη σιωπη στην φυση
ακομα κι Εκεινη η απεραντη υγρη πολυλογου Γυναικα...
ΣΙΩΠΑ ΚΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΕΙ.....
...................................

Την ζηλευω πολλες φορες την θαλασσα...( με την καλη εννοια ):)))
απεραντη...παιχνιδιαρα...ναζιαρα...
απολυτη...κυριαρχη...απροβλεπτη
αγρια... νευρικη ....ηρεμη...τρυφερη...

Το ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ .....

..................................
λοιπον λοιπον λοιπον...
πολυλογωωωωωωω...

σ΄αυτο το μπαλκονι λοιπον....
σε περιμενουν....
παγωμενες μπυρες.....
πολλες....πολλες
και πολλες κουβεντες....
και γελια πολλα γελια...
μεχρι δακρυων αν ....χρειαστει:))))


μαγευτρα μου!!!!!!!!!!!

καληΜερεεεεεεεεεςςς
και
πολλα πολλα πολλα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

λοιπόν
ξέρεις ότι συμφωνούμε σε σημείο ανησυχητικό
για την θάλασσα .
θα μπορούσαμε ώρες να την κοσμούμε επίθετα και μαγικές ιδιότητες ...

ίσως εκεί
σ'εκείνο το μπαλκόνι
με θέα το γλυκό μυστήριο της
παγωμένες μπύρες
και πηγαία χαμόγελα
λίγο να καταφέρουμε να την υμνήσουμε ...

:))))))

Μαρινα ..... είπε...

xaxaxa!!!!!!

ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΠΟΣΟ
ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

ΜΑΓΕΥΤΡΑ ΜΟΥ....
ΜΑΓΕΥΤΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ ...:)))))

με την υποσχεση σου!!!!!

ναι ναι...θα τα καταφερουμε....
χιλιαδες τα επιθετα που μπορουν να Την κοσμησουν....
και μυριαδες οι μιξεις και οι σμιξεις των παιδιων τις ιριδας για να την ζωγραφισουν....
και συ μαγευτρα μου τουτο το γνωριζεις καλυτερα απ΄ολους μας....


κρατω υποσχεσηηηηηηηηη
και παω με χαμογελα στην μερα!!!!!!!!!
ναι.....
πολλα πολλα πολλα
:))) :))) :))) :))) :)))) :))) :)))

Χάρις είπε...

Γοργόνα μου,

με ένα φιλί αλμυρό
σαν δάκρυ ή σαν κύμα
κι ένα βλέμμα τόσο σοφό
και τόσο διαβατάρικο
σε σκέφτομαι
κι έτσι δεν μου λείπεις
γιατί με έναν τρόπο
σε φέρω..

Φιλί

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Κόκκινη συνουσία
στην πλάτη της θαλάσσης
ο ουρανός ξεφαντώνει
με τους πλανήτες του
αλκοόλ
αίμα
ορμή
γυναίκα
και...κόκκινα κάγκελα
για να κρατήσουν όλη την αγάπη

Φιλιά πολλά
Μαρίνα της ποίησης

Μαρινα ..... είπε...

Κυρα μου πανωρια!!!!!!!.........

κρατησα στη χουφτα του βλεματος
χαμογελο ουσιαστικο....

κρατησα φυλακτο θαλασσας ματια
λεξεις ατοφιες χρυσαφι φορεσα στα δαχτυλα...
σε φορω....
σε θυμουμαι

σε προσμενω

Κυρα μου πανωρια...
αγαπης φιλι....

Μαρινα ..... είπε...

φωτια κι αγερα μου !!!!....


ευ -Α-...γγελια

και τι να σου πω τι;;;

σε καθε δειλινο
καταθετω οπλα ...αχρηστα μου φαινονται

και καθε αυγη...τα ζωνομαι
ν΄αντεξω μερα...

και φτου απ΄την αρχη...

μα τι σου λεω;;;
ζωσμενη εκρηκτικα πορευεσαι στα μερονυχτα!!!!!

φωτια κι αγερα μου....!!!!!!!!!

γελα μου ρε...!!!!!!!!
γελα μου.....

Ανώνυμος είπε...

έι!κι εγώ ποτό τώρα έβαλα!

στην υγειά σου!

να μη ζηλεύεις τη θάλασσα,είσαι και θαλασσινή και χαμογελίσια,ναι;

αγκαλιάάά
:)

Μαρινα ..... είπε...

koperti!!!!
....

μικρο πανεμορφο μου....

κοπερτενιο μου....

ziveli
παντα λοιπον....
για οποτε ποτο θα βαζεις


ειμαι λες θαλασσινη....
ναι...
μα ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ....

χαμογελισια αγκαλια μεγαααααααλη
"μικρο μου ολο θαλασσα ματια...."