10.5.09

περί δεινών "ανεκπλήρωτων τε κι ανέλπιστων"


Ανάμεσα σε Σένα και σε μένα οι "δούρειες "λέξεις Σου
ανάμεσα σε μένα και σε μένα....χειροπέδες "πρέπει "
ανάμεσα σε Σένα και σε Σένα...αγγίγματα ουσίας
.............................
με ζωγραφίζω στον τοίχο...

ακρόφτερα τα χέρια σε φτερά σκέψη
την όποια σε Σένα .....
σιδερένια σκάλα απεικονίζει νου ,τον όποιο "νου"
που αγκομαχώντας Σε ανεβαίνει
με
κλίμακα δεσμοφύλακα και σκαλιά -πατήματα τα "μη".....
Απολιθωμένο έμβρυο ορεσίβιας μήτρας του ΄Ερωτα η απεικόνιση,
του όποιου για Σένα...

με φόντο την τρέλα ....
την δική μου(;;;)....
σε
καμβά δειλινόχρωμα
" όλα σκόνη" κι όχι στον άνεμο…
στο χώμα σκόνη ......
χωμάτινος νους μήτρα γίνεται …χωμάτινη γη σκόνη γεννά....λες
κι αν η μήτρα.... Εσύ
η σκόνη;;; η σκόνη;;;
κι
η σκόνη εγώ(;)

είδωλο σε υδρόθολο καθρέφτη
εισπνοή γρήγορη.... Εσύ
θάρρους εκπνοή ....εγώ
εκπνοή αργή , βασανιστικά απόλυτη...
θάρρος... θράσους θάρρος.... θάρρος
θράσος
όμοιο ανομίας .ανομολόγητης
κι εθίστηκα σ΄ ανάσες αμαρτίες....
μι ανάσα ανάγκη να έχει σε κάθε κτύπο που δηλώνει «ζω¨»
μετάληψη καθημερινή αχράντων αισθημάτων
μ’ αντίδωρο το "Πουθενά Παντού Εσύ¨

ανάμεσα σε σένα και σε μένα....
αγκάθι φυτέψαμε
μητραλγίες σκοτεινής μαγιάτικης πανσέληνου το πότισαν
κι
ανάμεσα σε σένα και σε μένα…
φύτρωσε Εδέμ ματωμένων ρόδων.

Στο άδιασμα του φεγγαριού…στης νέας σελήνης το γέμισμα
υποσχεση ακούμπησε…..

................................................................................................................................................
Σαν το "ανεκπλήρωτο " ξεκινά την πληρότητα
γραφή μαθαίνει και χνάρια άναρχα αφήνει
…..................................................................................................................................................
gcast: μεγαλος ερωτικος Μανος Χατζιδακις ( ερωτα εσυ)

14 σχόλια:

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

ένα είδωλο

δύο είδωλα

ένα ζευγάρι εκπνοής εισπνοής και εσύ μαρίνα ανταλάζεται συνταγές αδειάσματος και ομορφιάς.


και αν το ανεκπλήρωτο
που δεν είναι ανεκπλήρωτο
δεν ήταν ποτέ τίποτα
μόνο μια περίληψη ενος ονείρου

pandiony είπε...

μπαμ μπαμ μπαμ

Αλεξάνδρα είπε...

Αν δεν μπορούσαν να εκπληρωθούν τα όνειρα, δεν θα τα κάναμε...

Εχω υπομονή το ξέρεις...

Θα περιμένω, θα είμαι εδω να δω ζωγραφισμένα άλλα χρώματα...

Κι οι πληγές κάποτε κλείνουν και μένουν μόνο τα σημάδια να κλέβουν την ματιά μας...

Κι ύστερα απορείς που σε λέω ποιήτρια, ποιήτριά μου;

φιλάκια πολλά πολλά

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Αδειάζει το φεγγάρι
γεμίζει και πάλι
και φέτος δυο θα είναι
και θα γελάς
και να γελάς
και να ζωγραφίσεις ξανά
απ' την αρχή να πάρεις το δρόμο
κάτω απ' τις πανσέληνους
να αφεθείς
να δεις
να γευτείς
να γράψεις άλλα
κι άναρχα να τιναχτείς
στο άλλο κορμί
το φλεγόμενο
απ' των χρόνων
την απουσία σου...

εγώ εδώ
να σου τραγουδώ

Μαρινα ..... είπε...

Φλογα μου....μισες ανασες χρονους πολλους ζευγαρι σε χορο ....έναν
ιδιο παντα..
ατελειωτο....
ανεκπληρωτο....
σκεπασμενο με το ονειρο...

για να μη γενει εφιαλτης....

φλεγομενε μου!!!!....
φιλι εσπερινου....

Μαρινα ..... είπε...

πανδιωνη....ωχ!!!!...με πετυχες μικρο


να εισαι ομορφα ....
οπου εισαι καλο μου...

pandiony είπε...

ωρε!!! ναι!!!!!!!
καθόλου δεν ξέρω σημάδι!!!
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
καλησπέρα

pandiony είπε...

στον Άραξο είμαι, θα ρθεις;
(το έχει υποσχεθεί!!!!!!)
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
πολλά φιλια

Μαρινα ..... είπε...

AΛΕΞΑΝΔΡΑ μου....Αλεξανδρα μου!!!!σοφη μου φιλεναδα
υπαρχουν ονειρα που δεν εκπληρώνονται το ξερεις κι αυτο....

θα αλλαξουν τα χρωματα θαρθει καιρος...ε;;;

ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ το ξερω....
γι αυτο με υπομενεις άλλωστε....

ποιητρια εγω;;;;

τστστστσ....

ανασα ανασα
φιλι φιλι
δακρυ δακρυ
ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ....
Υποσχεση που σου εχω δωσει....
και θα την κρατω στο "Παντα"

πολλα πολλα πολλα επερινα

Μαρινα ..... είπε...

Λιτσα μου μου μου.... και πως στήνεις τα τραγουδια θα πω....
και πως με κανεις να χαμογελω ....χαρα

και πως τα καταφερνεις να σου λεω "ναι"
κι ας ειναι "οχι" κατα βαθος και κατα πλατος.....:::)))))

και ποσο ομορφη φωνη εχεις σαν τραγουδας να πω.....


φωτια μου εσυ
κι αγερα....!!!!!!!!!

και ποσο μα ποσο σε αγαπαω ...να πω

Μαρινα ..... είπε...

πανδιωνηηηη.....
προσεχε βρε που στρεφεις τη κανη...
θα παρεις κανα αδεσποτο....

και τι σου φταιει....

:)))))))

Μαρινα ..... είπε...

ει!!!!! μικρο....

σαν ωριμαζει ο καιρος....
οι υποσχεσεις γινονται "πραγματικοτητα"....
ε;;

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Ποιος παράδεισος υπάρχει άραγε ώστε κάποτε να μας υποδεχθεί, Μαρίνα μου;

Σε φιλώ.

Μαρινα ..... είπε...

Hχε μου αγαπημενε ....

υπαρχουν χρυσοψαρα εδω;;;

αλλο τοσο λοιπον και παραδεισος να μας υποδεχτει....

κι αναρωτιεμαι....

κι αν υπηρχε....
γιατι αραγε εμας να περιμενει;;;
ε;;;;

σε φιλω ψυχη μου....
σε φιλω....