15.5.09

με γκάζια τερματικά....

Στο σκληρό βουνό χαράζω σκέψη
Στα ξωτικά της θάλασσας αφήνω αποτύπωμα φάρμακο φιλί
αντίθετος φλοίσβος να το πάει σε άχραντο πέλαγος
στις πατούσες χαράζω τους χάρτες μου…
οδηγοί να γίνουν σε αδιέξοδος δρόμους …
να τους διαβώ…να τους πιω…να τους μεθύσω.
Με βελόνι χρυσαφένιο τρυπώ το στέρνo…
δωμάτιο διαμπερές να γίνει το κορμί…
να ανασαίνει , χωρίς παλμό να χρειάζεται…
να το διαπερνά της θάλασσας τ΄ αγέρι....να στεγνώνει ιδρωμένο δάκρυ
να το διαπερνούν οι ηλιαχτίδες….να νοτίζουν ομίχλη την ψυχή
Ευάερη κι ευήλια γίνομαι…κι αφήνομαι σ΄ εφτά ανέμους
Να μεταγγίζουν στις φλέβες μου , Ινδιάνου αρχέγονη γνώση
ακολουθίας πατημάτων ανάγνωση....
και....
χνάρια μ΄ οδηγούν στη σκιά της σιωπής….
Για λίγο σιωπή…
για λίγο ταξίδι με γκάζια τερματικά και καρφωμένη “όπισθεν”….
Να ακουμπήσω ανάγκης σκέψεις…ανάσας σκέψεις
σύνθημα κρυφών συν-αισθημάτων
παρασύνθημα κωδικοποιημένων πλην-αισθημάτων…
να ψιθυρίσω σε δικό μου άγγελο γυμνό από σάρκα,
από ανθρώπου στεγανά ελεύθερο,
να ψιθυρίσω ζωής "παρόν"!!!

Μετοίκησαν τα ξωτικά μου σ΄ άλλη ψυχή …καλόγνωμη , σοφή.
Ορφάνεψα από τις στέρνες τους…γυμνώθηκα την φορεσιά της χούφτας τους.
Και που ν΄ ακουμπήσω μυστικά και μύχια ;;;
Μετοίκησαν τα ξωτικά μου…
σ΄ άλλο νου ... γλυκώνειων λέξεων
σ΄ άλλη πυκραμύγδαλο ψυχή Αγαπημένη και πανώρια,
Ερώτων αινίγματα αφήνουν και με τις μοίρες παίζουν
για το καλό Του…*

Τα χνάρια Σας ακολουθώ….
και σε σιωπής σκιά με οδηγούν
Να μπω για λίγο να κουρνιάσω…
Να ξαποστάσω….λίγο

Να αφαιρεσω σκαιό μίσος ….να πολλαπλασιάσω φωτισμένη Αγάπη
Να διαιρέσω τα μόρια του νου….
Να αντιδωρίσω σ΄ Aγάπες μου "τα εις εαυτόν"
Κι έτσι ατόφια αφαιρετική και διαιρούμενη **
να μ΄έβρει πια πανσέληνος ΄Ηλιος
.....................................................................

* αφορμή γραφής...mail ΦΙΛΟΥ
** αφορμή γραμμένης σκέψης...."αγανάκτηση" maya΄ς
http://mayandoors.blogspot.com/2009/05/blog-post_12.html
...................................................................................................................................................
foto: http://crush048.deviantart.com/art/omg-sand-36843133
gcast: πυξ Λαξ,.....υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ(;;;)

32 σχόλια:

maya είπε...

αυτό το "πια" έχει απίστευτη ανακούφιση και δύναμη !
ε ?

μου άρεσε πολύ αυτό
στις πατούσες χαράζω τους χάρτες μου… αλλά δεν είναι αδιέξοδοι οι δρόμοι που ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ .
είναι όπως είπες μεθυστικοί ...

αδιέξοδο είναι όταν μένουμε σε χρόνους πριν απο συνήθειο
και δεν κάνουμε τα βήματα προς ΕΜΑΣ .

αυτο θέλω να δω .
να σεργιανίσεις τον δικό σου ήλιο .

πολύ όμορφο κείμενο
και από πού να το πιάσω ????
είναι τόσο γεμάτο νοήματα ...
και σκέψου και πόσα δεν είπες !!!


με τιμά πολύ η αναφορά, να το ξέρεις .

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... είπε...

Μay(ε)υτρα μου!!!!!!!!!Κι από πού να πιασω αυτό το σχολιο;;;
Ας ξεκινησω από το τελος….
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...
"ΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ"....

Όταν διαβασα την αναρτηση σου...
σε ένα χαρτι εκτυπωτη με τυπωμενο επανω του ενα ισοζυγιο εγραψα αυτό…
που το γεννησαν οι δικες σου λεξεις...

Υπηρχε λοιπον περιπτωση να μη το αναφερω;;;
αφου ηταν η μητρα….

Όπως και το mail του ΦΙΛΟΥ..
απ΄τις δικες του λεξεις γεννηθηκε η μετοικηση των ξωτικων μου...
δεν υπηρχε περιπτωση να μη το αναφερω....

Τουτο το κειμενο φιλεναδα είναι
"συραπτωμενα χαρτακια" με σημειωμενες πολλων ημερων προσλαμβανουσες....

Περπατωντας ξυπολητη στα βραχια της θάλασσας μου μια απο τουτες τις νυχτες,
gυρνωντας σπιτι οντως ειχαν χαραχτει χαρτες στις πατουσες....

Και τα αδιεξοδα τα τραβω...σαν μαγνητης!!!! :))))

Κάθε ανθρωπος κατι μαγνητιζει...
κατι τραβα....
Εγω;;;; τα αδιεξοδα!!!!!!

Ποσα δεν ειπα ε;;;
Ισως πολλα....
ισως παλι να τα εχω πει όλα οσα λεγονται....


ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΓΕΥΤΡΑ ΜΟΥ….!!!!!!!Πολλα πολλα πολλα….
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
( να μη φευγουμε κι απ΄το ινδιανικο ονομα που μου χαρισε ο νονος μου)


Υ.Γ…

Και ναι...υποσχεση σου δινω!!!

Καποια στιγμη θα σεργιανισω τον δικο μου ηλιο....
Καποια στιγμη....
Υποσχεσηηηηηηηηηηηη.....

Μαρινα ..... είπε...

και κατι άλλο may(ε)υτρα μου....

την Τεταρτη την νυχτα αν και κουρασμενη πολυ πολυ γυρω στις
3 κατεβηκα στη θαλασσα μου....
εκεινο το βραδυ φυσυσε ενα παραξενο θαλασσινο αγερι....
πηγαινε το κυμα αναποδα πριν προλαβει να βγει στην ακτη....

σκεφτηκα....
αντιμαμαλο κυμα σημερα γεννας θαλασσα μου....

κι αμεσως....μα αμεσως

α ρε ΜΑΥΑΑΑΑ!!!!
φωναξα....

ειναι δυνατον να εγραφα
αντιμαμαλο;;;;
ε;;;

ετσι βγηκε ο "αντιθετος φλοισβος"....

ειδες πως πλεκονται οι λεξεις των ανθρωπων μαγευτρα μου;;;

αρκει να υπαρχει καλη ψυχη....λεω
κι ενα "εγω" στη θεση του να καθεται...
οποια κι αν ειναι....

ειτε θρονος...
ειτε αυτο το μικρο καρεκλακι που καθομασταν παιδια...

καποια στιγμη κι αυτο...
θρονος φανταζει.....
(σαν το ντυνει η Αγαπη)


ξαναμανα
πολλα πολλα πολλα .....
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ματθαιος είπε...

Μαρίνα???

Μαρίνα...

δελφίνι καλή σου νύχτα
σαν ξενυχτάς τον ΄Ηλιο

Μαρίνα της Μεγάλης Νύχτας!
Συ το Ξωτικό!!!

Να προσέχεις τις σαϊτιές Μαρίνα μου!

Μαρινα ..... είπε...

mat.....ΜΑΤ..Ματ!!!!!!!!θα μου λυσεις τον γριφο που σου ειπα στο τηλ;;;
ε;;;;;
ε;;;;;

α ρε φιλε....

τις σα ι τιες ε;;;
κι αν σου πω οτι ενιοτε τις προσμενω.......
τι θα μου πεις;;;
χαχαχ


.......................
α ι ντε ελαααααααα

φωναζει ο ηλιος της Ελλαδας...
εσυ ακομα εκει;;;;
:)))))))

Takiz είπε...

kalimera

xamogelw ......agna

diavazw kai xamogelw


ali8ina ...mas eida kapou ekei na ta leme oloi mazi ......

na gelame ...na pinoume ......na pirazoume o enas ton allon ...mia parea ...egw ..esi .....enas kapetanios ...ena koritsi pou mageuei....mia kokkini..... enas promi8eas ....den kserw blekw akoma ki allous .....

kai imaste ekei kai ta leme ...kai gelame


kai iparxi agno sines8ima ....iparxei zwi ..pnoi .......

kai to bradi eikino perna ...les kai einai anartisi fwtografias ......pou mas exi olous mesa ....kai pisw mas provali o ilios kai mas zestenei .......me tis aktines xaras pou ......mas prosferi aploxera

Marina kali mou ......exis tin dinami ......na eise panta .......i elpida kai to xamogelo ......stin fotografia auti pou otan tin bgaloume 8a einei nixta ......



"...kapoios fwnakse "kernaw ta epomena "....oloi simfenisan .......kai xamogelasan ......"



tin kalimera mou ...me polla polla polla xamogela....na tosa
:)))))))))))))))))))))))))))))

Takiz είπε...



omorfes kalimeresssss
e????????
ne omorfes...................

polla polla xamogela
....kseris giati......
giati apla sintoma .........

den sou kanw til giati to moro koimate !!!!!!!!!!!!!!!


:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Μαρινα ..... είπε...

xaxaxaxaxa.....
καλημεραααα!!
καλημερα καλημερααααα!!!!!!!

να χαμογελαω;;;
να το φορεσω;;;
απο τωρα;;;;

ε;;;

καλημερα καλημερα καλημεραααα

μολις ξυπμησει το μωρο...
ξερεις ε;;;;
πολλα πολλα παμπολλα φιλια να του δωσει ναι;;;;

maya είπε...

το αντιμάμαλο ε ?
λοιπόν ξέρεις τι ?
σ'ευχαριστώ πολύ που σκέφτηκες την λέξη έτσι
αλλά άμα αρχίσουμε να κατοχυρώνουμε και τις λέξεις
ουέ κι αλίμονο μας .
πολύ υπεροπτικό δεν θάναι ?

αυτη η σκηνή στην παραλία όπως την περιέγραψες
μ'έστειλες κανονικά ...
τι όμορφιά μαρίνα !

και η θέση που μας κάνει
δεν είναι αυτή που τυχαία μας 'αναλογεί'
αλλά αυτή που ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ
και τότε δεν 'φαντάζει' ...
ΕΙΝΑΙ θρόνος και τίποτα δεν τον κουνάει .


γι'αυτό ΣΕ λέω !
μην λες "μαγνητίζω τα αδιέξοδα"
αλλά μαγνητίζω τα όμορφα
και θα δεις ...

τσαμπουκά θέλει .
έχω αποδείξεις !!!!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... είπε...

μαγευτρα μου!!!!!!!!!καλημερα!!!!!!!
καλημερα....

και γουσταρω τον ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΣΟΥ...
να το ξερεις...το ξερεις....

κι αυτον θα τον ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ χωρις τυψεις....

ΧΩΡΙΣ ΤΥΨΕΙΣ.....μαγευτρα μου....


οσο για " την κατοχυρωση " των λεξεων...
ναι συμφωνω...δεν υπαρχει παρθενογενεση στις λεξεις οπως και στην μουσικη ...
ομως....
υπαρχει παρθενογεννεση , μητρα στις λεξεις - εκφραση συναισθηματος...
οπως το
αντιμαμαλο...

κι αυτη τη λεξη την γεννησες Εσυ....
κι ειναι δικη σου....
καταδικη σου....

αλλωστε τοοοοσο πλουσια η Ελληνικη
που κανεις δεν μενει με αδειο μυαλο...:)))))



καλημερααααα
καλημερα
και πολλα πολλα πολλα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


κερναω καφε....
μετα ουζακι , τσιπουρακι μπυριτσα....

τι λες;;;;
ε;;;;;

Takiz είπε...

xaxaxxaxaxaxaxa


gelaw giati akoma ka8oste ekei kai sinexizoume na ta pinoume kai na ta leme



tin kalimera mou kai stis 2 omorfes ...............


kai ne re Maya na pas!!!!!!!!!!


filia

maya είπε...

δεν είναι έτσι .
η λέξη υπάρχει .
άλλο για λέξεις που 'κατασκευάζουμε' ...
εκεί, ναι, το καταλαβαίνω λίγο .
αλλά ντροπή μου να οικειοποιηθώ το αντιμάμαλο ! ε?
αλήθεια .

πάντως αν σου θυμίζει μια λέξη εμένα
είναι μεγάλη χαρά :))))))

αν κι απο λάθη
κατάφερα κάτι που αξίζει αντιγραφή ...
αξίζει ναι !
όλο δικό σου :)))))))))))))


για τις μπυρίτσες ... μημιφτιανς !
άσε με .
αν ο τακίζ έχει ένα σποράκι και δεν μπορέι να σε πάρει
σκέψου τα, ΔΥΟ τα τερατάκια
με πάρτυ και απαιτήσεις ?!!!!!!

ουφ .
έχουμε πει .
ΘΑ έρθω .
θέλω να έρθω .
κι ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση
που την νοιώθω ανοικτή :))))
την έχω δεχτεί. !!

για την ώρα ...


πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... είπε...

YΠΕΡΟΧΕ ΜΟΥ...

το πρωτο σου σχολιο....
με εκανε οχι απλα να χαμογελω μα να χορευω....
μμμμ...
πολλες φορες εχω κοιμηθει με αυτη τη σκεψη του συν-μαζεματος....

και μιλαμε γελαμε πειραζομαστε...

ο καπετανιος εχει την πυξιδα και προσω ολοταχως "διαταζει"

η Maya κανει τα μαγικά της...

η κοκκινη βασιλισα μας....τσιναει στη μαγια

η Αλεξ μας βαζει σε ταξη με μια κουβεντα...( δεν χρειαζεται και πιοτερες)

εσυ....το φλας το φλας :))))

η Προμηθεας...μας τραγουδα

κι εγω....σας κλεινω σε μια αγκαλια χαμογελο ...
ευτυχισμενη .....

μμμμμμ...

ναι ομορφη σκεψη που φερνει ομορφα ονειρα και σε γλυκια αυγη με παει....


α ιντε....

να πας
να πας !!!!!!!!!!

και για σενα η προτροπη....
οχι μονο για τη μαγευτρα....

Μαρινα ..... είπε...

xaxaxaxaxax...


ΑΝΟΙΧΤΗ,,,,ΠΑΝΤΑ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ...
ΕΣΥ ΑΠΛΑ ...
ΕΝΑ ΤΗΛ...ΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ

Ε Ρ Χ Ο Μ Α Ι.....

αυτο μονο....

και για να κλεισουμε τα περι αντιγραφης...
και να μη το ξανανοιξουμε
λεω....
η λεξη υπαρχει...
η εκφραση της ομως τοτε που εκφραστηκε ετσι οπως εκφραστηκε
ειναι δικη σου...

και παντα θα σε θυμιζει....
κι οχι μονο σε μενα....

σε ολους....

οσο για τον τσαμπουκα σου....

ναι
αυτον τον αντιγραφω....
καθημερινα θα ελεγα πια.....

"πια"....
ειδες;;;....

τωρα τελευταια χρησιμοποιω πολυ αυτη τη λεξη....

οχι αλλο "πια"...
αντε "πια"....
επιτελους " πια"...

και το επιασες αμεσως απ΄ολο το κειμενο....
αρα δεν εχει μονο η " αφεντια " μου το χαρισμα
αυτο που μου εγραψες....

αντε καλημερες ξανα....
να κανω και καμια δουλεια....
με τα κωλοισοζυγια και τις δηλωσεις....
( αν και κοιτω να τα ομορφαινω λιγο...γραφοντας πανω τους ονειρα....και λεξεις που γεννιουνται απο λεξεις φιλων....
χαχαχαχαχαχαχαχ)

πολλα πολλα πολλα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Takiz είπε...

maya to sporaki egine 18 ekatosta

xaxxaxaxaxaxaxaxaxaxax

YG kala pos kai ksexasa tin alex....gmt
sori alex..........


marina to xamogelw min to bgalis apo panw sou simera ok????

Takiz είπε...

*****update*****


pernw to sporaki mou + ERXOMAI

maya είπε...

εντάξει .
point taken :))))))
ευχαριστώ .
είναι πραγματικά ΜΕΓΑΛΗ τιμή να έχεις πει κάτι
και να το θυμάται κάποιος .

γιατι εδώ
δεν κάνουμε 'εντύπωση' .
κάνουμε το μέσα μας έξω .
είναι σπουδαίο όταν χτυπάει χορδή στου άλλου τον νου .
και στόχω ξαναπει .
ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ όταν διαβάζεις .
όπως η αλεξάνδρα
όπως η τάλισκερ
όπως κι άλλοι ορισμένοι
που ο χρόνος μας φέρνει κοντά αναπόφευκτα .
λόγω αξίας .
με την πιο αγνή έννοια .

όπως εγώ εδώ ...
πιάστηκα απο την πιο μικρή μεγάλη σου λέξη ...
δεν ξέρω τι αντένες φοράει ο καθένας .
ξέρω ότι ενίοτε πιάνουμε σήμα .
:)))

και τι καλά ε ?!!!!!

μου αρέσει που κοροϊδεύεις τα ισοζύγια
με ομορφότερες σκέψεις !!!!!
μια χαρά το πας .
μια χαρά !!!!!!!!!!










@τακίζζζζζζζζζζζζζζζζ !
δεν αντέχω τα greenglish λέμε !!!
έκανα ασκήσεις υπομονής για να διαβάσω όλο σου το σχόλιο !!!!
!@#$%^&*(^$@!
θες να με πεθάνεις ?
και λες κι ωράια και παραλίγο να τα χάσω !

...
άμα δηλαδήΣ τα πιούμε όλοι μαζι
ΕΤΣΙ 8a milas ?
απαπαααααα !

κατυθύνεσαι προς μαρίνα θάλασσας ?
τι καλά !!!!! :))))))))

την καλημέρα μου και στους δύο
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... είπε...

μαγευτρα μου;;;


ηρθε....


εχεις δει καθαρμα....;;;
αν οχι ....

πες

takizzzzzzzzzzzz!!!!το μεγαλυτερο....

κι εγω η ανιδεη αποκαλουσα ετσι τον Αγγελο....(!!!!)

μα τι να σου πω!!!!!!!!!

τστστστσττστστσττστ

καθαρμαααααααααααααααααα ειναι
τελειως.... ομως ΚΑΘΑΡΜΑ


πολλα πολλα πολλα....
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Takiz είπε...

έξοδο είδα και κάθισα διπλά σου ...ξέρεις από κει που αγναντεύεις ..θάλασσα μαγεύτρα
αυτήν που σου κλέβει το μυαλό και σε ταξιδεύει
απλά λυτά …αγνά
και ο Ήλιος να καίει …..εμένα ..την σάρκα …την ψυχή …την κουβέντα …την αγκαλιά
και το ποτό να ρέει … και το χαμόγελο το ίδιο …
πόσος χρόνος πέρασε ????δεν θυμάμαι … χρυσόψαρο γίνομαι στην μνήμη και ξεχνώ γιατί μου αρέσει να ζω στιγμή για μια στιγμή

σταμάτησα να πάλλομαι
αγκαζέ με το’ νειρο
και κλέβω οξυγόνο
να μπω στην θάλασσα γυμνή
που δεν την φοβάμαι πια
και άκουσα κάποιον
σήμερα θα ξεκουραστώ
θα αφήσω σκέψη
να με κλέψει και να μου δώσει φιλί
φιλι…… απλα

καλό σας υπέροχο βράδυ να χετε μούσες της θάλασσας

Takiz είπε...

ΚΟΡΟ ι ΔΑΚΙ

:))))))))))))))

Μαρινα ..... είπε...

μμμμ....
κι εγω εμεινα εκει στο μπαλκονι....
και το ποτο ακομα να ρεει....

και γεμιζω στερνα ψυχη
φωνες και βλεμματα αποταμιευω...
να εχω ....
να πορευομαι στις μερες

κι ο χρονος παλι και παλι λιγος...
πολυ λιγος....
να μη μου φτανει....
να μη χορταινω....

συντομα ξανα ΥΠΟΣΧΕΣΗ
η μονη υποσχεση...
ολα τα άλλα ειχαν απο πριν πολυ πριν λυθει...

ΣΥΝΤΟΜΑ....ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ...
Ξ Α Ν Α,,,,ΞΑΝΑ

Μαρινα ..... είπε...

ΠΑΛΙΟΚΑΘΑΡΜΑ.....

ΠΑΛΙΟΚΑΘΑΡΜΑ.....

την επομενη ομως....την επομενη

ΚΑΘΑΡΜΑ.......!!!!
:))))))))))

μμμμμμμμμμμμμμμμμ
(πρεπει να ζητησω πολλες πολλες πολλες συγνωμες απ τον Αγγελο ....
Τωρα ξερω ποιος ειναι ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΘΑΡΜΑ) :P:P:P:P:P:P

το κορο ι δακι....:)))))

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

H κόρη, η πανώρια θα έρθει Μαρίνα μου. θα έρθει και ο ήλιος θα φωτίσει το φεγγάρι

Έχω την αίσθηση πως, είτε πολεμούμε τα ξωτικά είτε παραδινόμαστε σε αυτά, το καλό που μας έρχεται είναι το ίδιο, απλά ο χρόνος και ο ρυθμός παραλαβής του φωτός αλλάζει

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Πώς να στο σχολιάσω Μαρίνα μου,

τι να σου γράψω που είναι τέλειο!!!

Προχώρα φίλη,

ξέρεις είπαμε τι να κάνεις...

Με φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνα μου καλησπέρα,
υπέροχο το κείμενο.Θα ήθελα να σου γράψω κάτι γι' αυτό,αλλά αυτόν τον καιρό "καιγόμαστε" για τους γνωστούς λόγους(εξετάσεις κ.λ.π.).
Κάνω μια ευχή να σε βρει και να σε φωτίζει πάντα ο Πανσέληνος Ήλιος.
Καλή επιτυχία στις εξετάσεις του Ιάκωβού σου, που αρχίζουν αύριο.
Φιλιά
Η Λουκία της δίκοπης ζωής
Alma Libre

Μαρινα ..... είπε...

ΦΛΟΓΑ ΜΟΥ!!!!! ναι....θα ερθει!
θα ερθει...
ολα τα πανωρια θα ερθουν

ξερεις κατι;;;

ποτε δεν θελησα απ΄τα ξωτικα
( μου) να ξεφυγω....

τουτα τον Χρονο φερνουν στο ....σωστο του χρονο
και το φως....στη σωστη του διαθλαση θαρρω....


πολλες πολλες γλυκες καλοκαιρου
ΚαληΝυχτες

"ομορφε" Aνθρωπε φλεγομενε .....

Μαρινα ..... είπε...

ΛΙΤΣΑ μου μου μου....Ελα που δεν ξερω.....
ελα που δεν ξερω....

εχω χασει τον δρομο πια....

χαχαχαχαχ

σε πειραζω βεβαια....
αλλα
αλλα
αλλα
αλλα


ας οψονται οι Φιλοι....
ξερεις ΕΣΥ!!!!!!1

φωτια κι αγερα....
την Αγαπη μου παντα

Ανώνυμος είπε...

τα πληναισθήματα,είναι αυτά που
δεν πονάνε
δεν ζητάνε
μόνο υπάρχουν
για να περνάνε
και να χαμογελούν όσοι τα'χουν;

αν είναι έτσι,να χαμογελάς-όπως σε ξέρω-πάνω από τις διαιρέσεις του νου σου
πίσω από την αφαίρεση των πάντων

καληνύχτα σου,χαμογελίσια!
=)

Μαρινα ..... είπε...

Λουκια μου!καλημερα καλημερα...
πνιγμενη κι εγω αυτο τον καιρο
πολυ...
ειναι η ασχημη εποχη...

σε ευχαριστω για την ευχη....

Φιλησε μου τον Βασιλη....
θαρθει ο καιρος πες του
που φτου ξελευτερια θα φωναξουμε....

φιλι στελνω εκει μακρυα
και στους ΤΡΕΙΣ.......

Μαρινα ..... είπε...

koperti!!!!!!!!!!!μικρο γαλοζιοφορο βλεμμα :))))

τα πλην-αισθηματα ε;;;


αυτα κι αν πονουν μικρο μου...
αυτα κι αν πονουν....

αυτα δενουν με καβους την ψυχη
να ταξιδεψει δεν την αφηνουν....



χαμογελω....οταν "χαμογελίσια" με λες....


μικρο μου πανεμορφο koperti....

στελνω φιλι...
στο φερνει βοριας....

να προσεχεις
να προσεχεις ναι;;;;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φτωχό το δισάκι μου.... μια μεγάλη αγκαλιάκι ο ΄Ηλιος να συντροφεύει τα βήματά σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μαρινα ..... είπε...

Γλαρενια μου;;;;;;;

καλως ηρθες στο χναρι....
και τουτο το δισακι ....καθολου φτωχο....

καθολου φτωχο....
αντιθετα.....

εφερε τετοια χαρα....μα τοση χαρα η "πραματια του".....


Γλαρενια μου.....
σου στελνω φιλι μεγαλο αληθινο
κι ενα χαμογελο χαρας πολλη πολλη χαρας....
σε ευχαριστωωωωωω!!!!!!!!!!