17.3.09

dust......dust....

Μαζεύω βροχή στ΄ απόχερα -χρόνους πέντε - να λούσω κώμη που σου φόρεσε ο ήλιος….
Τέφρα… και θα μεταλλαχθείς…ποτιστής γεννήτορας ρόδου Ενός….
Του αιώνιου χρίσμα να μεταλάβεις…
Να γίνεις Eσύ…το αιώνιο ρόδο μιας ύπαρξης ουσίας
Τέφρα…σ΄ένα κουτάκι, σπονδή του απίθανου να γένεις
Στην μνήμη να αποδοθείς….κουρνιασμένο έμβρυο σε Αιώνιο σύμπαν….
Τέφρα… και θα σκορπίσεις στης θάλασσας τα πέρατα...
να ταξιδεύεις….
Θα ταξιδεύεις….ταξίδια ονείρου δικού Σου…
Στις χούφτες θα σε κρατήσω…θα σε αναδέψω με την μοριακή της γενιάς σου πούδρα…
οι Δυο σας…σε σκόνη μιΑ…
πούδρα κορμική σε καρμικά ταξίδια

Μια ανάσα κάθε φορά θα ξεριζώνω…ένα αγκάθι θα φυτεύεται στην μνήμη
Θα σε καρφώσω στις κόρες των ματιών….θα σε σπείρω στις Γενιές Σου…
κι εκείνες, θα σ΄ αποθέσουν στις γέννες τις δικές τους …
να μείνεις
Εσύ αιωνόβιο δένδρο…στους χρόνους τους απέθαντους…απέθαντη κι Εσύ στιγμή…
ουσίας όμοιας Θεού…

Μ’ ανάσα νιογέννητου κραυγή θα σε καταστήσω Εραστή της Ανατολής…
Ηλιος Εσύ ,να αιμορραγείς το φως…να ξεπλένεις τον άνθρωπο τον περιπατητή της γης ...
Με ρόγχο επιθανάτιο θα σε βαπτίσω χαιρετισμό της δύσης…
Ακάθιστος Ύμνος…
Ύστατος ύπνος ονείρου έμμηνης πανσέληνου …
να αιμορραγείς ανθρώπου ελπίδα ολονύχτιας ικεσίας…..

Εκπολιτίζω το βάρβαρο της πράξης….να πάρω ανάσα Ανθρώπου που κουβαλά κατάρα γηγενή…
ανθρώπου εκδιωγμένου από Έδέμ …
Φορώντας ρούχο ένα…
κατάρα Θεού…"κατ’ εικόνα κι ομοίωση Μου να πορεύεσαι Αδάμ"….
Κύρτωσαν οι ώμοι αυτοί της ψυχής, από βάρος αποτρόπαιου εγκλήματος….
Θύτης και θύμα…
λεύκανε η κώμη μια νύχτα εικοσάλεπτη…μαύρισε η ψυχή σ΄ αγρύπνιας εικοστετράωρα….
Σκόνη
…να σ’ ανασάνω…να σε κατοικήσω, να κατοικηθώ
δια βίου θεμέλιο αόρατου γρανίτη

Εκπολιτίζω αποτρόπαιο χρέος…
Μεμψίμοιρoς κι αδύναμη πορεύομαι στου Ελέους το όρος…
"Απελθέτω απ εμού κι απ ώμου"….
επί ματαίω ικέτης εγωπαθής φυγόπονος
Εκπολιτίζω αποτρόπαιο χρέος…
απευθυνόμενη σε Θεού ευσπλαχνία το ανέφικτο προς-Ευχόμενη…
φυγόπονος πάντα....
Μύρο σε λούζω…λόγια ποιητή Ανδαλουσιάνου
Προτροπή μοιρολογιού στα χείλη Μανιάτισσας κάρφωσα για σένα
"Πήγαινε…πήγαινε….μην ακούς την πυρωμένη ανάσα….
Κοιμήσου πέτα ησύχασε…..Κι η θάλασσα πεθαίνει...."
***

Ας είναι να…
Σε ΑγαπΑω στο πάντα…

............................................................................................................................................................................................................................
***ΛΟΡΚΑ...."θρήνος για τον Ιγνάθιο Σάντσες Μεχίας"...Μετάφραση Νίκος Γκάτσος
......................................................................................................................................
*Τραγουδι: dust in the wind ( Kansas)

**foto : deviantart http://archangel-uriel.deviantart.com/art/Dust-like-me-34093801

13 σχόλια:

Aenaos είπε...

Θεός είν' ο αληθοεπής άνθρωπος, ο αληθοεπής θεός που εξόρισε και εκτόπισε το "ανώτερο" θηλαστικό ζώο που διακρίνεται για τη νόηση κιμαδιάζωντας την αληθολογία και τις ανόθευτές αξίες!
Οι λέξεις μου επωδός τραγουδιού με άνισους στίχους να επαναλαμβάνεται στερεότυπα σαν επισφράγιση λόγου στο θέμα της σωτηρίας, στην προτροπή μου να μισερεύσουμε τον αληπασαδισμό!
Στο ύστατο πορεύομαι, στο ύστατο που επίμεμψη η απόληξη του, την υπόσταση μου προσβέλνει! Τον άνθρωπο υμνώ, τον άνθρωπο που με τον έναθρο λόγο του με τσακίζει γιατί κοίταξα μέσα από τα μάτια του στα μύχια του.
Τι και αν οι λέξεις μου αληθολόγημα, την καύση τους ψυχανεμίζομαι!
Τα υπολλέιματα της καυσής και την ζεστή στάχτη σε τεφροδόχη φύλαξα και πίσω από την μισάνοιχτη πόρτα ενεδρεύω διάπλατα να ανοίξεις, στα μάτια σου να εναποθέσω την τέφρα των ονειδιστικά καμμένων μου λέξεων και ονείρων...

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Δεν είναι σκόνη
-Ανάσα είναι
Δεν κοιμάται
-Φτερουγίζει στην καρδιά
Σε κουτάκι δε χωρά
-Απέραντος είναι

Δικός σου κι απέραντος!!!

Σε λατρεύω Μαρίνα!!!

Aenaos είπε...

Με έκανες να σκαλίσω με σμίλη λέξεις ξανά!
Σε φιλώ, καλησπέρα!
Ευχαριστώ!

maya είπε...

εντάξει
ΕΓω πάλι θα χαλάσω το κλίμα για να σε μαλώσω ;
βρε εδώ δεν είπαμε ότι θάναι πιο α-μαύρο ?!!!!

μην με βαρέσεις .
αυτο ένοιωσα, αυτο είπα .

σε φιλώ
και να θυμάσαι ότι μου αρέσει το γέλιο σου
αυτό έχω συγκρατήσει στην φωνή σου

χχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

...κι ούτε πιστεύω στην σκόνη .
πιστεύω και θαυμάζω την αγάπη .
που νικάει με θράσος, χρόνο και διαστάσεις .

αυτο ναι .
μαγκιά και γλύκα .

καλό σου βράδυ μαρίνα
:))))))

Μαρινα ..... είπε...

πηδαω....πηδω
και παω στη maya.....
xaxaxaxaxa....χαρα (μου) μας

τι να σου τωρα;;;;
ε;;;;

με πηρες απ΄το χωμα...και με καρφωσες στον ουρανο...

.................
χαχαχαχαχαχ

ρε...
εγω να σε μαλωσω;;;;;

ΕΣΕΝΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΕΣΕΝΑ ΘΑΛΑΣΣΑ;;;;;;;;;;;;;;;

Συβίλλα είπε...

Μαρίνα μου,

χάρηκα τόσο που σε γνώρισα!

Τόσο, μα την Αλήθεια!!!

Φιλί

Συβίλλα
[ή αλλιώς Χ...]

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Έχω συγχυστεί. Ομολογώ το διάβασα τρεις φορές και δεν κατάλαβα τον πόνο (ή θυμό σου μαρίνα μου)


Αν είναι μαύρο, ας ασπρίσει...

Μαρινα ..... είπε...

ας παω λιγο αναποδα...

ξερω οτι η ΛΙΤΣΑ....δεν θα μου κακιωσει....
κι ο Ααναος....θα καταλαβει
:)

Μαρινα ..... είπε...

Συβιλλα..

θα ακουστει τυπικο.....

μα χαρηκα κι εγω παρα παρα πολυ...
στο εδειξα θαρρω...
μα αν δεν τα καταφερα ηταν το αγχος μου να ειναι ολα καλα για τον τιμωμενος Φιλο ....:)

εμαθα οτι ειχες μια ταλαιπορια μες στην βροχη ομως....
:)..
αχ η αφηρημενοι Φιλοι...
αχ....

σε φιλω Χ....
ΣΕ ΦΙΛΩ...

Μαρινα ..... είπε...

Φλεγομενε...μου
φλογα μου....

μμμμ.....
αυτο ειναι ....
"ρε συντροφε...δεν παν να γ....uουν τα "πρεπeι" κι οι νομοι μιας στειρας εκλhσιαστικης και δημοτικοπολιτικης νομοθεσιας"....

τι να σου πω...
δεν ηταν να βγει αυτη η αναρτηση....
ηταν γραφη για την καθαρση...
ειναι κατι σαν μια μολοτοφ...που πεφτει οχι για την αντιδραση σε μια σκαρτη εξουσια μα για να σε καθαρισει απο λυγμενα δακρυγονα μιας σαπιας σκουλικιασμενης εξουσιατικης ιδεολογιας.......

δεν ασπριζει...
γιατι δεν ειναι μαυρη.,,,
οργη ειναι...
θυμωμενη ςιναι με χαζα ηλιθια ηθοκολπαστικα βαρβαρης θεολογικης και κοινωνικοπολικης αν(ηθικης} πολιτικης....

δεν ασπριζει...δεν μαυριζει....
μονο βριζει....

κι αναθεματα στελνει....σε εγκοσμιους αυτοβαφτιζομενους εκπροσωπους θεου...
που αντιδρουν σε καυση της υλης του Ανθρωπου....για τα "αργυρια" τα τριακοντα , πεντηκοντα ....
τι σημασια εχει;...
γιατι δεν εμαθαν ακομα πολιτισμος κι αξιοπρεπεια τι σημαινει....

οκ...
μη συγχιζεσαι Φλογα μου...

δεν ειναι μαυρο....μητε ασπρο ειναι...

αηδιασμενο ειναι...
αηδιασμενο.....
φριχτα...

Συβίλλα είπε...

Καθόλου ταλαιπωρία!
Μην ακούς τέτοιες κακές λέξεις γιατί θα τις μάθεις και θα τις λες κι εσύ μετά!

Βόλτες άναρχες στα στενά, με την ανάμνηση μιας βροχής που ήρθε και έμεινε στους δρόμους.

Αστεία και γέλια.
Τελικά το βρήκαμε κιόλας!

Σου ακούγεται αυτό για ταλαιπωρία;
χε...

Φιλί Κυρά μου!

Αλεξάνδρα είπε...

Οσα χρόνια κι αν περάσουν χθες θα φαίνεται...

μετράμε απουσίες με τα χρόνια μα η ουσία αυτών που έφυγαν για το άγνωστο θα είναι πάντα εδω...

Η μνήμη, η μνήμη...

εκπολίτησε αποτρόπαιο χρέος και ησύχασε...

Είναι καιρός πια...